زرین آمیزی آخرین آمار ثبت نام کنندگان در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 22 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به دنبال اعلام تاریخ جدید کنکور سراسری در روز ۱۶ اردیبهشت، سازمان سنجش به منظور مساعدت با داوطلبان، فرصت مجددی را برای ثبت نام در کنکور سراسری از روز یکشنبه  ۲۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت در نظر گرفت.

او در ادامه بیان کرد: این مهلت مجدد دو شب پیش به پایان رسید و تعداد ۳۱ هزار و ۵۱۸ داوطلب جدید اقدام به ثبت نام کردند. در مجموع تعداد کل داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ به ۱ میلیون و ۳۹۱ هزار ۵۲۴ نفر رسید.

 

زرین آمیزی گفت: این مهلت برای کسانی در نظر گرفته شده بود که در دو مرحله قبلی (تاریخ‌های ۱۶ تا ۲۷ دی ماه و ۱۲ تا ۱۵ اسفند ۹۸) موفق به ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۹ نشده بودند. 

او در ادامه بیان کرد: کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد است.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: براساس زمان‌بندی جدید، زمان برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ از ۱۲ و ۱۳ تیرماه به روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد ۹۹ منتقل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار