رئیس شورای آموزش و پرورش زیویه سقز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرهنگیان در دوران تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس‌های رفع اشکال حضوری، اقدامات آنها را در تحقق شعار «آموزش تعطیل‌شدنی نیست» ستود.
کد خبر: ۸۵۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 23 May 2020

تلاش فرهنگیان‌سقز در دوران تعطیلی‌مدارس ستودنی بود 

صبح امروز دومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه زیویه در سال ۹۹ برگزار شد و در این جلسه بخشدار زیویه با اشاره به روز جهانی قدس، روز قدس را یادآور حقانیت مردم مظلوم فلسطین و مبارزه بی‌امان در برابر رژیم های اشغالگر به ویژه رژیم صهیونیستی دانست.

لطیفه نوروزی ادامه داد: باید همه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» حمایت قاطع خود را از تمامی مردم مظلوم و زجر کشیده جهان به ویژه فلسطین که زیر فشار و شکنجه استبداد و استکبار هستند اعلام می‌داریم.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه زیویه در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرهنگیان در دوران تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس‌های رفع اشکال حضوری، اقدامات آنها را در تحقق شعار «آموزش تعطیل‌شدنی نیست» ستود.

رئیس آموزش و پرورش منطقه زیویه هم اعلام کرد، فرهنگیان و دانش‌آموزان با توجه به شرایط امسال، با حضور فعال در فضای مجازی حمایت قاطع خود را از آرمان مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌دارند.

خالد علی‌پور، روز قدس را روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از زورگویان به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکارشان بیان کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش، با تشریح ایثارگری و فداکاری‌های فرهنگیان منطقه در دوران حساس کنونی و زمان تعطیلی مدارس، خدمت به دانش‌آموزان در مناطق دورافتاده و محروم، تداوم فرآیند یاددهی- یادگیری در بستر فضای مجازی، حفظ حلقه ارتباطی بین دانش‌آموزان و مربیان و برگزاری کلاس‌های رفع اشکال با رعایت تمام جوانب را از اقدامات تحسین برانگیز مجموعه همکاران خود در منطقه زیویه بیان کرد.

علی‌پور، ایجاد آرامش و اطمینان‌بخشی به اولیا و دانش‌آموزان به جهت فراهم ساختن شرایط لازم جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان از عدالت آموزشی و همچنین تامین ایمنی و سلامت آنان در محیط مدرسه را از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش منطقه زیویه در این شرایط و بازه زمانی عنوان کرد که به خوبی با همت همه کارکنان اجرایی شده است.

وی به اقدامات موثر در زمینه توسعه سنواتی و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ اشاره و ارتقای کیفیت در شاخص‌های آموزشی و پرورشی را هدف غایی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیان کرد.

معاون پرورشی اداره و نمایندگان مرکز بهداشت و درمان با بیان توصیه‌های بهداشتی لازم، پروتکل‌های ضروری برای تامین ایمنی و سلامت دانش‌آموزان در زمان حضور در کلاس‌های رفع اشکال و امتحانات حضوری را تشریح کردند.

این جلسه با حضور امام جمعه شهر صاحب، بخشدار زیویه، شهردار شهر صاحب، نماینده شورای اسلامی شهر صاحب، نمایندگان مرکز بهداشت و درمان، انجمن اولیا و مربیان و مدیران دوره‌های تحصیلی و سایر اعضا دومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه زیویه برگزار شد.

بازگشایی مجدد مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی، توسعه سنواتی و ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی، سنجش و ارزشیابی تحصیلی و آمادگی برای امتحانات حضوری نهایی پایه دوازدهم و پایه نهم از بندهای مهم این جلسه بود.

منبع/ فارس 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار