علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از فرآوری و تولید سالانه ۵۹.۵ هزار تن مواد و محصولات فروسیلیس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 27 May 2020
 
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه بازدید از شرکت فروسیلیس ایران در سمنان با اعلام این خبر افزود: کارخانه فروسیلیس ایران با سرمایه گذای بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت ۷۱۴۷۱ متر مربع در سمنان واقع شده است و زمینه اشتغال حدود ۳۵۰ نفر را در استان فراهم نموده است.

وی اظهار داشت: این کارخانه بزرگ ظرفیت تولید سالانه ۳ هزار تن فروسیلیکومنیزیم، ۲۵ هزار تن فروسیلیسیوم با عیار ۷۵ درصد، ۲۵ هزار تن کک از ذغال سنگ و ۶۵۰۰ تن پودر میکرو سیلیکا را دارد.

علی تشنه دل با اشاره به اهمیت تولیدات کارخانه فروسیلیس گفت: تولیدات این کارخانه در زمینه‌های مختلفی از قبیل:، قابل استفاده در صنایع پلیمری، کاربرد در صنایع دیرگداز‌ها و نسوز‌ها، کاربرد در صنایع ساختمانی بمنظور افزایش مقاومت فشاری و الکتریکی و مقاومت به خوردگی بتن، عامل اکسیژن زا در فولاد سازی، عامل جوانه زا در ریخته گری چدن و عامل نشکن ساز در تولید چدن‌های داکتیل از اهمیت بالایی برخوردار است که تنها دو کارخانه فروسیلیس سمنان و همدان در این زمینه تولیدات دارند.

علی تشنه دل در جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی و تحقق شعار سال و رونق تولید از کارخانه فروسیلیس در سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این واحد قرار گرفت.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار