پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط لیگ برتر فوتبال و احتمال قهرمانی سرخ‌ها توضیحاتی را بیان کرد.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 27 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: محمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر با وجود مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن لیگ برتری عنوان کرد: متاسفانه تعدادی از بازیکنان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی به بیماری کرونا مبتلا شده اند. این مشکل ممکن است، در هر زمان و محیطی به وجود بیاید. برگزاری صحیح مسابقات می‌تواند حتی برای مردم هم یک آموزش مناسب باشد.

او ادامه داد: تعطیلی لیگ برتر راه حل مناسبی برای مقابله با این بیماری منحوس نیست. اگر فوتبال را هم در نظر نگیریم، چگونه می‌توان عوامل تولید یک سریال را وادار به تعطیلی کرد. همانگونه که لیگ‌های معتبر اروپایی در حال آماده سازی بستر مناسب برای برگزاری مسابقات هستند، ما هم باید به وجود کرونا عادت کنیم.

موقعیت ما با هلند و فرانسه متفاوت است

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه چرا سازمان لیگ از کشور‌های هلند و فرانسه برای تعطیلی لیگ تبعیت نکرد، عنوان کرد: شرایط ما با این ۲ لیگ معتبر کاملا متفاوت است. اکنون با کنترل کامل بازیکنان می‌توان بدون مشکل بازی‌ها را برگزار کرد. فکر می‌کنم، چون سازمان لیگ تصمیم به برگزاری رقابت‌ها گرفته، تمرین و بازی در صورت رعایت موارد بهداشتی، نباید بازیکنان را دچار استرس کند.

 

او افزود: کسی نمی‌تواند ادعا کند که از آینده ویروس کرونا خبر دارد. تا زمانی که این بیماری ریشه کن نشود، ما باید شرایط را به صورتی برنامه ریزی کنیم تا مسابقات، با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، نشدنی است

پنجعلی درباره واگذاری سرخابی‌های پایتخت به بخش خصوصی گفت: این ۲ باشگاه شرایط و بستر لازم برای واگذاری را ندارند. تا وقتی بدهی‌ها و درآمد‌ها شناسایی نشوند، خصوصی سازی بعید و نشدنی به نظر می‌رسد.

قرارداد ویلموتس؟ مربیان ایران چیزی کمتر از خارجی‌ها ندارند

مدافع اسبق تیم ملی درباره قرارداد عجیب مارک ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی) با فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در همه جای دنیا با مربیان خارجی قرارداد محکم بسته می‌شود و هیچ مشکلی هم به وجود نمی‌آید، اما در فوتبال ایران تا زمانی که دلال‌ها بر تصمیمات مختلف دخالت دارند نمی‌توان انتظار روز‌های خوبی را داشت. اکنون قهرمانی در آسیا برای تیم ملی ما به آرزو تبدیل شده است. در حالی که ما در بازی‌های آسیایی سال ۱۹۹۰ را به راحتی با مربی داخلی قهرمان مسابقات شدیم.

بنفیکا مقصد مناسبی برای طارمی است

پنجعلی در مورد آینده مهدی طارمی در اروپا بیان کرد: باتوجه به سبک بازی طارمی که بسیار تکنیکی و خلاق است. تیم بنفیکای پرتغال برای لژیونر کشورمان مقصد مناسبی است. او می‌تواند در لالیگای اسپانیا هم ارزش‌های خود را نشان دهد، اما بازی در لیگ برتر انگلیس که فیزیکی است نمی‌تواند برای طارمی مناسب باشد.

او افزود: سردار آزمون سرعتی و با تکنیک است و او می‌تواند در تیم‌های مطرح اروپایی توپ بزند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار