شب گذشته مهران مدیری در دورهمی با کارگردان سریال «مرضیه» گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۸۵۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 27 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: شب گذشته مهران مدیری میزبان فلورا سام بازیگر سینما و تلویزیون و کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان بود.

در ابتدای این برنامه کتایون نجفی زاده، درباره آمار این روزهای اهدای عضو در کشور صحبت کرد. وی همچنین اظهار امیدواری کرد با رعایت اصول بهداشتی هرچه سریع تر شرّ کرونا از سر کشورمان کم شود.

شیرازی صحبت کردن خانم کارگردان

در بخش بعدی گفت و گو، فلورا سام درباره شروع فعالیت هنری خود گفت: من در دوران کودکی و زمانی که خواندن و نوشتن نمی‌دانستم، کار تئاتر را به کمک پدرم شروع کردم.

وی افزود: در ادامه، مجید افشاریان یک کارگاه بازیگری تئاتر راه‌اندازی کرد و من آنجا کار نمایش را ادامه دادم. آشنایی من با مجید اوجی (همسرم) سال ۵۹ در همین کارگاه اتفاق افتاد.

کارگردان سریال «مرضیه» درباره چگونگی ازدواجش اظهار کرد: از همان دوران شخصیت آقای اوجی را بسیار دوست داشتم. آن روز‌ها مدرسه می‌رفتم و برای اجرای یک نمایش به همراه مادرم، از شیراز به تهران آمده بودم. در همان دیدارها بود که آقای اوجی به من پیشنهاد ازدواج دادند؛ با مادرم صحبت کردند و قرار شد بیشتر با هم آشنا شویم. در نهایت بعد از مدتی ازدواج کردیم.

این بازیگر در بخش دیگری از برنامه، با لهجه شیرین شیرازی درباره بین‌المللی بودن آن صحبت کرد. در ادامه می‌توانید فیلم این بخش از گفت‌وگوی سام با مدیری را ببینید:

<video src="https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/3/7/11966063_921.mp4" width="100%" height="100%" controls>

فلورا سام همچنین با اعتراض نسبت به انتخاب و طراحی مبل برنامه «دورهمی»، رو به مدیری اظهار کرد: چرا مبل‌های شما این قدر ناراحت هستند؟! آدم اصلاً برای نشستن روی آن راحت نیست. از ما که گذشت اما حداقل برای آیندگان کوسن بگذارید تا این قدر اذیت نشوند.

مدیری هم با خنده و قبول این موضوع گفت: راستش یکی از تصویربرداران برای گرفتن تصویر مهمان مشکل داشت؛ ما برای اینکه بتواند تصویر بهتری از مهمان بگیرد مجبور شدیم، یک لایه به مبل اضافه کنیم.

جالب است که پیش از این هم برخی مهمانان دورهمی نسبت به «مبل ناراحت» این برنامه اعتراض کرده بودند. 

سام در ادامه، درباره یکی از نقش‌های خود که بیشتر دوست دارد، گفت: من در یکی از سریال‌هایم با عنوان «توطئه فامیلی»، نقش یک خانم شیرازی را بازی کردم؛ این نقش را خیلی دوست دارم و همیشه خاطراتش را مرور می‌کنم. برای ایفای این نقش زیر و بم لهجه شیرازی را می‌دانستم و مجبور نبودم ادای لهجه را در آوردم و این خیلی خوشحالم می‌کرد.

مدیری در ادامه به همکاری فلورا سام در چند مجموعه با گوهر خیراندیش اشاره کرد و این کارگردان در این باره گفت: کار با خانم خیراندیش شیرینی و سختی‌های خاص خود را دارد؛ ایشان بسیار پرانرژی و پرتحرک هستند. سر همه فیلم و سریال‌ها پایشان می‌شکند! در سریال «مرضیه» هم پای ایشان شکسته بود. 

مدیری هم که تجربه همکاری با خیراندیش در سریال «هیولا» را دارد، در این باره گفت: بله؛ اتفاقاً سر کار ما هم پای خانم خیراندیش از سه جا شکست! حتی سر سریال «دیوار به دیوار» سامان مقدم هم این اتفاق افتاد.

شیرازی صحبت کردن خانم کارگردان

سام درباره اینکه اگر مسئولیتی در کشور داشته باشد چه می‌کند، بیان کرد: هر مسئولیتی داشته باشم، حتماً تمرکزم را روی آموزش رایگان کودکان در زمینه‌های مختلف می‌گذارم. 

کارگردان «توطئه فامیلی» در پایان گفت: من در فضای مجازی خیلی حضور و فعالیت ندارم. قبل از فوت همسرم ۵ هزار دنبال کننده در اینستاگرام داشتم و بعد از فوت ایشان دیدم تعداد آنها به 17k رسیده است. راستش تعجب کردم اما واقعاً هنوز هم نمی‌دانم که این واحد «K» در اینستاگرام یعنی چه؟!

گزارش از الهام قبادی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار