کد خبر: ۸۵۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 29 May 2020

رییس و تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، مشاور اجتماعی و فرهنگی و مسوول روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان با مدیر زندان مرکزی کرمان دیدار و در مورد راه های کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر تبادل نظر کردند.

غلامرضا روشان، مدیر زندان مرکزی کرمان، ضمن تقدیر از فعالیت وکلای دادگستری در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از فعالیت های انجمن بانوان حقوقدان در این مورد تشکر نمود و آن را بسیار مثمر ثمر خواند.

وی تصریح کرد: کانون و مرکز وکلای استان کرمان همواره کمک رسان قوه قضاییه و سازمان زندان ها در آزادی زندانیان بوده اند و امیدواریم این همکاری و تعامل در این رویداد خیر تداوم یابد.

سوسن امیری، رییس کمیسون اجتماعی، فرهنگی مرکز وکلای قوه قضاییه نیز ضمن اعلام میزان کمک های مالی انجمن بانوان حقوقدان تصریح کرد: به عنوان یک اولویت، کمیسیون اجتماعی فرهنگی مرکز وکلای قوه قضاییه اقدام به تشکیل جلسه مشترک با اداره زندان ها برای تعاملات گسترده در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با نگاه ویژه به جوانان و خانم های زندانی نموده است.

یوسف خوشنام، مشاور اجتماعی فرهنگی مرکز وکلای قوه قضاییه نیز اظهار داشت: با آغاز به کار هیات مدیره جدید مرکز، پرداختن به موضوعات عام المنفعه و خیرخواهانه به صورتی جدی در دستور کار فعالیت های این مرکز قرار گرفته است.

وحید قرایی، مسئول روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: اطلاع رسانی در مورد فعالیت های مرتبط با تلاش های خیرخواهانه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بخش مهمی از دستور کار فعالیت روابط عمومی مرکز را شامل می شود و تبلیغات در این زمینه مورد توجه بیشتر قرار خواهد گرفت.

در این جلسه تعدادی از خانم های وکیل عضو کانون وکلای دادگستری استان کرمان نیز در مورد فعالیت ها برای جمع آوری کمک های نقدی در قالب انجمن بانوان حقوقدان توصیحاتی ارائه داده و برای ادامه همکاری و فعالیت اعلام آمادگی نمودند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار