امام جمعه اقلید با بیان اینکه باید از فرمول‌های بی‌اساس و خانه‌برانداز غربی و شرقی فاصله گرفت، تأکید کرد: برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید از تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی کمک گرفت و خطوط اصلی اقتصاد ملی را اصلاح کرد.
کد خبر: ۸۵۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 29 May 2020

تابناک فارس به نقل ار فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر به پیام مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: پیام ایشان به نمایندگان در بازگشایی مجلس یازدهم بسیار باارزش و قابل تأمل و اجراست.

وی به برخی از این نکات ارزشمند اشاره و عنوان کرد: عدالت، اقتصاد، فرهنگ، معیشت طبقات ضعیف، موضع‌گیری انقلابی در حوادث مهم داخلی وجهانی، تقوا، توکل و اعتماد به خدا، قدرت و جدیت در حرکت، نسخ و ازبین بردن قوانین زائد و مزاحم، دوری از تکثر و تراکم قوانین، تعمل برادرانه با قوای مجریه و قضاییه و...ازجمله مسائلی بود که مقام معظم رهبری توجه به آن را به نمایندگان مجلس توصیه کردند.

امام جمعه اقلید با بیان اینکه آن چیزی که روح و روان جامعه ما را رنج می‌دهد همان است که مقام معظم رهبری فرمودند، تأکید کرد: به فرمایش ایشان، در دهه پیشرفت و عدالت نمره خوبی در زمینه عدالت بدست نیاورده‌ایم.

خطیب جمعه اقلید به برخی از موارد ازجمله احتکار خودرو، ارزاق عمومی و...، پیش‌خرید کردن طلا و سکه و خودرو و... توسط برخی افراد محدود و برخی مسائل دیگر اشاره و عنوان کرد: باید از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تحقق عدالت در جامعه و رفع مشکلات موجود بهره برد.

وی به صندوق توسعه ملی که با ابتکار مقام معظم رهبری تأسیس شد و نیز برداشت‌هایی که از این صندوق برای مبارزه با کرونا، کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان کشور، رفع مشکل آب یکی از شهرهای خوزستان و...صورت گرفت، اشاره کرد و گفت: سؤالی که از اقتصاددانان، مجلسیان، دولت ‌ها و... مطرح است، این است که اگر این ارائه طریق از سوی مقام معظم رهبری نبود، با این‌همه مشکلات چه می‌کردید؟

امام جمعه اقلید با بیان اینکه باید از فرمول‌های بی‌اساس و خانه‌برانداز غربی و شرقی فاصله گرفت، تأکید کرد: برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید از تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی کمک گرفت و خطوط اصلی اقتصاد ملی یعنی اشتغال، تولید، ارزش پول ملی، تورم، اسراف و... را اصلاح کرد وگرنه اقتصاد بیمار کشور، بدتر می‌شود.

طالبی در بخش دیگر سخنان خود به توانمندی‌ها، قدرت و ظرفیت داخلی کشور در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، پزشکی، فناوری، دفاعی، نظامی، سیاسی، صنعتی و...اشاره کرد و یادآور شد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هر جنگی که بر کشورمان تحمیل می‌شد، بخشی از این سرزمین جدا شد اما در دفاع مقدس هشت ساله، باوجود آن‌همه هجمه، دشمن نتوانست کاری پیش برده و سرزمینمان را به تاراج برد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار