سرهنگ سید علی میراحمدی:
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر در سمنان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۵۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 30 May 2020
انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در جیرفت
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح‌های کنترلی و پیشگیرانه از مهم‌ترین سیاست‌های نیروی انتظامی در سال جاری برای مبارزه با مواد مخدر است، اظهار داشت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری سه باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان منهدم شده است.
وی با اشاره به دستگیری ۱۷ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بیان کرد: توقیف پنج دستگاه خودرو و کشف ۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام‌شده است.
سرهنگ سید علی میراحمدی بابیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر بستر و زمینه‌ساز وقوع بسیاری از تخلفات و ناهنجاری‌های اجتماعی است، تصریح کرد: توزیع و استعمال این ماده خانمان‌سوز در جامعه عامل عقب‌افتادگی و رکود کشور در تمام زمینه‌ها است.
میراحمدی گفت: برای ریشه‌کنی این معضل اجتماعی نیاز به همراهی و مشارکت آحاد مردم جامعه داریم و باید برنامه‌های فرهنگی نیروی انتظامی در این راستا هدف‌گذاری شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار