استاندار اصفهان با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج علی امینی نور، پدر شهیدان والامقام سعید، مجید و اسماعیل امینی نور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 31 May 2020

عباس رضایی روز یکشنبه در پیام خود آورده است: خبر درگذشت مرحوم حاج علی امینی نور نماد صبر، صلابت و مقاومت پدر بزرگوار شهیدان والامقام سعید، مجید و اسماعیل امینی نور موجب تألم و تأثر شد.

ادامه این این پیان حاکیست: این پدر مهربان، فداکار و اسوه صبر در راه اعتقاد خود و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت سبکبال و آرام، راه رجعت به مقصود و معبود را با قطره قطره خونشان طی کنند و حافظ و پاسدار نظام و ایران اسلامی‌مان باشند.

استاندار اصفهان در پیام خود، مصیبت وارد شده را به خانواده شهیدان امینی نور و مردم شهیدپرور استان تسلیت گفته و از پروردگار متعال علو درجات را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان مسألت و ابراز امیدواری کرده است که روح مطهر این عزیز با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) محشور و در کنار ارواح طیبه فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی شود.

محوم حاج علی امینی ‌نور، روز جمعه مورخ نهم خرداد سال جاری به سه فرزند شهیدش پیوست.
مرحوم علی امینی‌ نور، تنها سه فرزند به نام‌های سعید، مجید و اسماعیل داشت که هر سه نیز به فیض شهادت نائل آمدند.

اولین فرزند این خانواده امینی پور به نام سعید در مهر ۱۳۶۰ در جنوب دارخوین و دومین فرزند به نام مجید در یکم مرداد ۱۳۶۱ در آبادان به شهادت رسید.
سومین فرزند به نام اسماعیل امینی ‌نور نیز در تاریخ ۱۳۶۱ در عملیات رمضان زخمی شده و بدست مزدوران عراقی افتاده بود که از سرنوشت او هنوز اطلاعی در دست نیست.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار