در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ چهاردهم خرداد ماه سال ۹۹ مشاهده کنید.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 03 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ چهاردهم خرداد ماه سال ۹۹ مشاهده کنید.

ترافیک در آزادراه قزوین-رشت سنگین است (ساعت ۱۱:۰۰)

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز، محدوده‌های قلعه دختر و از منظریه تا پلور و سه راهی چلاو تا تونل شماره یک سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: ترافیک در محدوده تونل شماره ۱ در مسیر شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین است.

او بیان کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس، محدوده‌های گرماب تا پیچ سرهنگ، سیاه بیشه، پل زنگوله نیمه سنگین و در محدوده پیچ سرهنگ تا تونل کندوان سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

سرهنگ شرافتی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین-رشت در محدوده‌های ورودی شهر رودبار و تونل جدید و قدیم منجیل سنگین است و محدوده‌های عوارضی امامزاده هاشم(ع) و لوشان به طور مقطعی نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

او با بیان اینکه در محدوده عوارضی آزادراه تهران-پردیس ترافیک نیمه سنگین است، گفت: در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده‌های ورودی شهر‌های گیلاوند، دماوند، زیرآب و سوادکوه به صورت مقطعی دارای بار ترافیکی نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا گفت: ترافیک در آزادراه تهران-کرج در محدوده گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس نیمه سنگین است.

سرهنگ شرافتی بیان کرد: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری نیمه سنگین است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ترافیک سنگین در محور چالوس (ساعت ۰۹:۲۰)

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نساء و محدوده‌های تونل کندوان، پل زنگوله، سیاه بیشه، مرزن آباد سنگین است و تردد تمام وسایل نقلیه از محور چالوس (شمال به جنوب) از ساعت ۱۹ تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا ورودی به جاده چالوس سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-رشت حدفاصل منجیل تا رودبار و محدوده عوارضی امامزاده هاشم(ع) سنگین است، گفت: ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گالری امامزاده هاشم (ع)، منظریه، شاهاندشت سنگین است و تردد تمام وسایل نقلیه از محور هراز (شمال به جنوب) از ساعت ۰۳:۱۵ تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند نیمه سنگین است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت در برخی از مقاطع و محدوده هشتگرد سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محورهای شريانی شهداد-نهبندان خرم آباد-پلدختر مسدود هستند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور قزوین-همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

وی افزود: محورهای شمشک-ديزين و اولنگ-شاهرود مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور غیرشریانی سی سخت-پادنا مسدود است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار