کد خبر: ۸۵۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 03 June 2020

مشکلات راه‌های مواصلاتی اردبیل بررسی می‌شود

تابناک/نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی هفته آینده برای بازدید و بررسی مشکلات ریلی، جاده‌ای و شهرسازی به استان اردبیل سفر می‌کند.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به اردبیل مشکلات راه‌های مواصلاتی استان علی‌الخصوص اردبیل- سرچم، اردبیل- مغان، خلخال‌-‌اسالم، بزرگراه اردبیل _گرمی، بزرگراه پارس آباد- سه راهی مشگین شهر، سرچم‌-هشتجین، تونل دوم حیران و نیر-سراب مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نیز بازدید از پروژه راه آهن اردبیل-میانه یکی از محورهای اصلی این سفر خواهد بود.

وی افزود: طی این سفر پیگیری‌های لازم در مورد وضعیت نامطلوب بافت‌های فرسوده و کم قوام ساختمانی در استان اردبیل علی‌الخصوص در محلات سیزده‌گانه شهر انجام خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل همچنین با اشاره به پیگیری وضعیت ساخت چند پل غیر هم سطح در استان افزود: با توجه به جلسات گذشته‌ای که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم این مسائل به صورت اولویت دار پیگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی ابراز امیدواری کرد: در راستای اتمام راه آهن اردبیل به میانه و نیز کریدور شمال - جنوب از اردبیل به پارس آباد مغان شاهد اقدامات شایسته و در شأن مردم استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار