جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت:با توجه به شیوع و تشدید ویروس کرونا حفظ سلامتی مردم از اولویت های اصلی ستاد کرونا است.
کد خبر: ۸۵۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 04 June 2020

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:اصناف و بازاریان باید در اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به صنوف گوناگون دقت نظر داشته باشند وبا بهره گیری ازنفوذکلام خود بعنوان سرمایه اعتماد ساز بسترهای لازم را برای عملی ساختن طرح های بر گرفته ار فاصله گذاری فیزیکی بوسیله مردم در انجام مراسمات مختلف استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد:برای رسیدن به وضعیت عادی تا زمان وجود ویروس کرونا امکانی وجود ندارد و زمانی میتوانیم امیدوارم باشیم که هشدارها را جدی بگیریم و به آن اهتمام ویژه داشته باشیم ، در غیر این صورت وضعیت قرمز و بازگشت به اعمال محدویتها درانتظار ما خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب بر محدودیتها در آرامستانها تاکید کرد و افزود: چاپخانه ها از هرگونه چاپ اعلامیه برای مراسم ختم بدون هماهنگی با مدیریت باغ رضوان و دیگر آرامستانها خودداری کنند و در این زمینه شهرداری و دبیرخانه ستاد کرونا هماهنگی لازم را با مسئولین چاپخانه ها به عمل آورند.

حیدری درپایان گفت:با توجه به تشدید این ویروس باید خبازیها ، جایگاههای سوخت ، دفاتر پیشخوان ، مراکز تعویض پلاک ، دفاتر ثبت ازدواج ، پاساژها ، فروشگاههای بزرگ و سایر اماکن پر جمعیت اصول بهداشتی را رعایت کنند و تا آرام شدن و کنترل این بیماری تیم نظارتی بصورت مستمر فعالیت و با واحدهای متخلف برخورد قانونی و از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آید. ️

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار