کد خبر: ۸۵۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 05 June 2020

مسافری در منطقه شنا ممنوع ساحل تالش غرق شد

تابناک/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش از غرق شدن یک مسافر تهرانی در منطقه شنا ممنوع و خطرآفرین آب‌های ساحل تکی‌آباد این شهرستان خبر داد.

علی درمانی شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: پنج شهروند غیربومی که گویا سرباز بوده اند، عصر امروز بدون توجه به تابلوی شنا ممنوع در منطقه خطرآفرین ساحل تکی آباد تالش برای شنا وارد دریا شده بودند و یکی از آنها غرق شد.

وی افزود: پیکر غریق که ۲۴ سال داشته و اهل تهران بوده است، با همکاری عوامل امداد و نجات و نیروهای محلی از دریا خارج و به پزشکی قانونی تالش منتقل شد.

وی ادامه داد: طرح های سالمسازی دریای خزر در تالش طبق ضوابط با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حضور ناجیان غریق و همیاران پلیس برای استفاده گردشگران آماده شده است و شهروندان و گردشگران در خارج از طرح ها وارد دریا نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: نقاط خطرآفرین ساحل خزر با نصب تابلوهای شنا ممنوع، مشخص شده است و گردشگران فقط در داخل طرح های سالمسازی که ناجیان غریق نیز حضور دارند، شنا کنند.

درمانی اظهار کرد: در تابستان سال گذشته نیز یکی از مسافران تالش به دلیل ورود به منطقه خطرآفرین و شنا ممنوع آب های ساحلی این شهرستان غرق شده بود.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع و نوار ساحلی آن در حاشیه دریای خزر، هشت طرح سالمسازی دریا ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
سرباز نبودن رفته بودن گردش خیر سرشون بدبخت شدن حال همشون خرابه بخاطر ا دست دادن دوستشون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار