قالیباف در نطق پیش از دستور:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه حمله تروریستی داعش به مجلس نمادی از خواب‌های شوم دشمنان برای ملت ایران بوده است.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 07 June 2020

محمد باقر قالیباف

به گزارش تابناک سمنان: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در صحن علنی امروز پارلمان و در نطق پیش از دستور خود ضمن یادآوری حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی، گفت: در ابتدای جلسه از شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی یاد می‌کنیم.

او افزود: حادثه حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی برای ملت ایران دیده است و اگر مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن، به ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی نباشد، دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگرچه در ظاهر حمله تروریستی عامل آن واقعه بود، اما اکنون این موضوع اثبات شده است که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشور‌های منطقه پشت آن حادثه بودند و اگر دستشان می‌رسید برای کشتار دسته جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

قالیباف با بیان اینکه شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس قهرمانان ملی هستند که خون پاک آنها ارزش جهاد در مقابل تروریسم سیاه وهابی صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند، گفت: به همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم و امیدواریم در این مکان که خون‌های پاک آن شهیدان ریخته شده همه ما توفیق خدمت را به اسلام، ملت ایران و انقلاب اسلامی پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار