فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر مربوط به کشته شدن ۴ نفر در درگیری امشب در پیتزا سرای سارای واقع در کوی کارکنان را شایعه فضای مجازی اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 11 June 2020
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر مربوط به کشته شدن ۴ نفر در درگیری امشب در پیتزا سرای سارای واقع در کوی کارکنان  را شایعه فضای مجازی اعلام کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه بر اثر درگیری در شهرستان گچساران ۴ نفر براثر تیراندازی کشته شدند.
وی با رد این خبر افزود: خبر منتشر شده در فضای مجازی به شدت تکذیب شده و آمار ارائه شده مبنی بر کشته شدن ۴ نفر در درگیری، دروغ و کذب بوده و علت درگیری اختلاف خانوادگی بوده که ضاربین شناسایی و  اقدامات جهت دستگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت
وی از مردم خواست از بازنشر این اخبار دروغ در فضای مجازی خودداری کرده و از تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل انتشار این شایعه خبر داد.
سرهنگ موسوی در پایان ضمن هشدار به انتشار دهندگان خبر بیان داشت سایتها از نشر هرگونه اخبار و شایعه پراکنی که موجب بر هم زدن نظم و آرامش عمومی و تشویش اذهان عمومی  می شود جدا خودداری کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار