مهران مدیری شب گذشته در برنامه «دورهمی» با محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون گفت و گو کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 11 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: مهران مدیری شب گذشته میزبان محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در بخش ابتدایی مدیری درباره بی حاشیه بودن غفاری سوال کرد که او پاسخ داد: خیلی بازیگر مطرحی نیستم، اما یک بخشی از آن خودآگاه است به دلیل اینکه سعی می‌کنم فقط از حرفه خودم مراقبت کنم.

وی عنوان کرد: می‌توانم بگویم در۱۵ سالی که کار می کنم این دومین مصاحبه‌ای است که انجام می‌دهم.دلم می‌خواست سینما بخوانم، از بچگی به بازیگری علاقه داشتم، اما مادرم اجازه نمی‌داد سینما بخوانم فکر می‌کرد می‌خواهم از درس فرار کنم برای همین گرافیک خواندم.

وی افزود: این روز‌ها خوشحال هستم که گرافیک خوانده ام، شاید در طول این سال هاکه پیشنهاد بازی نداشتم،رشته ام کمکم کرد.

غفاری به سن خود حساسیت بسیاری داشت و دقیق گفت: متولد ۶ مرداد ۶۴ هستم و ۳۴ سال و ۱۰ ماه! خیلی به سن خودم حساس هستم.

وی افزود:مرداد ماهی‌ها بسیار مهربان هستند، خودم خیلی آرام و مظلوم هستم، اما زمانی که عصبی می‌شوم دیگر چیزی یادم نمی‌آید، آخرین بار دو هفته پیش بعد از یکی دوسال عصبانی شدم.

در بخشی از برنامه مدیری گفت:چیز‌هایی ازت می‌دانم که فکر نمی‌کنی من خبر داشته باشم. اما می‌گویم تمام ریش و موهات سفید است! رنگ می‌کنی.

غفاری گفت: کو؟ اینقدر طبیعی!(خنده) ارثی است، از ۱۹ سالگی شروع شد، اما خوب رنگ می‌کنم. انقدر دستم راه افتاده که ۱۰ دقیقه‌ای رنگ می گذارم. (خنده)

عکس یادگاری بازیگر «رویای خیس» با مهران مدیری

غفاری از علاقه به بازیگری و تست دادن برای کار مدیری صحبت کرد، اما مجری دورهمی از این موضوع خبر نداشت؛غفاری توضیح داد: از کودکی بازیگری را دوست داشتم، البته من اولین بار پیش شما تست دادم برای یک کاری از شما که لوکیشن آن در الهیه بود برای تست آمدم و ۱۳ ساله بودم. حتی از آن قبل‌تر گریه می‌کردم که مادرم من را به لوکیشن «ساعت خوش» بیاورد وبا مادرم آمدیم عکس با شما گرفتیم و آن را هنوز دارم.

غفاری درباره فیلم «رویای خیس» گفت: اولین کارم سال ۸۴فیلم «رویای خیس» پوران درخشنده بود، البته مدت طولانی حدود ۷ ماهی گذشت و ۸۰۰ پسر تست دادند و شب فیلمبرداری به من گفتند که این نقش را بازی کنم.

بازیگر سریال «دلدار» درباره تنهایی خود گفت: من هیچ وقت تنهایی آزارم نمی‌دهد، من پیاده روی تنهایی خیلی دوست دارم، حتی بچه هم بودم اینگونه بودم. 

مدیری گفت: به خاطر همین موضوع است که ازدواج نمی‌کنی؟!

غفاری گفت: زود است، چون فقط ۳۴ سال و ۱۰ ماه سن دارم.

بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: شما فکر کنید، یکی می آید که دیگر نمی‌رود (خنده) خیلی سخت است، ازدواج تعهد است. خیلی صادقانه بخواهم بگویم جمع و جور کردن خودم برایم سخت است هنوز هم به خانواده ام وابسته هستم.البته اگر روزی برسد که با کسی خوشحال شوم و ببینم این اتفاق بیفتد خیلی برایم لذت بخش است.

در بخشی از برنامه مدیری یک راز دیگر را از غفاری فاش کرد و گفت: در خواب خودش را می‌زند، شرحه شرحه می‌کند.

غفاری گفت: بیدار می‌شوم فکر می‌کنم کسی آنجاست، چند وقت پیش صبح از خواب بیدار شدم. فَکّم درد می‌کرد، بعد فهمیدم در خواب با مشت روی صورتم می‌زدم.

افشای رازهایی که شانس ازدواج آقای بازیگر را گرفت

وی افزود: یک موردی هم است که شاید نباید تعریف کنم، اما لباسم را در خواب پاره کردم .(خنده)

مدیری گفت: این برنامه پخش شود، تمام شانس‌های ازدواج را از دست دادی!امیدوارم این برنامه به آینده و زندگی ات لطمه نزند.

مجری دورهمی افزود:دکتر برو من چند باری گفتم که کابوس می‌دیدم، دو سه باری دکتر رفتم، کمتر شد اما هنوز درگیری دارم.

بازیگر «دلدار» از علاقه به کودکان، خاطره‌ای جالب تعریف کرد: خیلی زیاد کودکان را دوست دارم، اما اینقدر که زمان زیادی با آن‌ها سپری نکنم چراکه بعد از مدتی تفکر مثل آن‌ها می‌شود.

وی افزود: ۱۰ ساله بودم پسر خاله ام را پیش من گذاشته بودند تا من نگه دارم، نمک روی دست خود ریخته بود و روی صورت من فوت کرد، بعد ازچند دقیقه که گذشت من فلفل روی دستم ریختم و روی صورت او فوت کردم. (خنده)

مدیری گفت: یک مورد برای ازدواج پیدا شده بود که آن هم از دست رفت. چیزی برای از دست دادن نداری!

در پایان برنامه دورهمی مدیری از غفاری سوال کرد: اگر فرصت داشته باشی یک بار دیگر این برنامه را ضبط کنیم دوست داری این کار را انجام دهی؟می‌خواهم بدانی که با خودت چه کردی. (خنده)

غفاری گفت: باید من از اینجا بیرون بروم تَه نشین شوم، بعد متوجه می‌شوم چکار کردم.

مدیری گفت: اگر ته نشین شدی پشیمان شدی حتما خبر بده ما یک ضبط دیگری می‌گذاریم و از زاویه دیگری به زندگی ات نگاه می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار