کد خبر: ۸۶۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 13 June 2020
پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان نوحه‌خوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی با حضور در مراسم تشییع ابوالشهیدین «حاج عبدالحسین نوحه خوان» با صدور پیامی مشترک درگذشت آن مرحوم را تسلیت گفتند.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل‌هاشم و محمد رضا پورمحمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت شخصیتی فداکار و اسوه صبر و استقامت، پدر بزرگوار شهیدان والامقام علیرضا و غلامرضا نوحه خوان قره آغاجی، حاج محمد حسین نوحه خوان موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

آن مرحوم با تقدیم فرزندان مومن و شجاع خویش در راه اسلام و انقلاب، در مسیر عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثار نمود که همواره نام شهیدان گرانقدر و خانواده معزز آنان از خاطر اهالی شهید پرور آذربایجان فراموش نخواهد شد.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت، برای آن مرحوم  از درگاه خداوند متعال علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع)، امام شهیدان(ره) و فرزندان شهیدش و برای خانواده و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم.

‌‎به گزارش تابناک تبریز، «حاج محمد حسین نوحه خوان قره آغاجی» پدر شهیدان علیرضا و غلامرضا نوحه خوان دعوت حق را لبیک گفت؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر حاج محمد حسین نوحه خوان قره آغاجی امروز در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان نوحه‌خوان
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار