بر اساس توئیت منتشر شده توسط یکی از افشاگران دنیای فناوری، به زودی شاهد آیفون منعطف اپل خواهیم بود.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 16 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: اپل با آیفون گوشی‌های هوشمند جهان را متحول کرد و آن‌ها را از یک دستگاه ساده به یک رایانه جیبی تغییر داد. به نظر می‌رسد دستگاه‌های منعطف مرحله جدیدی از تغییرات دنیای گوشی‌های هوشمند باشند.

حتی اگر اپل تاکنون نمونه‌ای از آن را معرفی نکرده باشد، نمونه‌های مختلفی از طراحی‌های اولیه گوشی‌های منعطف این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است. این نشان می‌دهد که اپل نیز قصد دارد در این ترند جدید سهمی داشته باشد. به تازگی اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که ما را بیشتر از گذشته به محصول منعطف آینده اپل نزدیک می‌کند.

اطلاعات افشا شده  از آیفون منعطف اپل

یکی از افشاگران دنیای فناوری به تازگی پستی رمزگذاری شده در توئیتر منتشر کرده که به ما می‌گوید به زودی شاهد گوشی هوشمند منعطف اپل خواهیم بود. این فرد ادعا می‌کند اپل در حال حاضر در حال کار کردن روی یک آیفون منعطف است؛ در نتیجه سوال اصلی ما این است که چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد؟

به زودی آیفون منعطف اپل معرفی می‌شود

گوشی‌های منعطف تا بهترین نسخه خود راه زیادی در پیش دارند. اولین تلاش‌های سامسونگ برای عرضه گوشی هوشمند تاشوی منحصر به فرد خود زیاد خوب پیش نرفت، اما از آن زمان تاکنون شرکت سازنده موفق شده است در این زمینه پیشرفت زیادی کند. اپل عموما در ارائه یک محصول جدید که طراحی اولیه آن منتشر شده است، عجله نمی‌کند. در واقع این شرکت می‌خواهد مطمئن شود پروسه خم شدن دستگاه چگونه به بهترین مدل خود می‌رسد.

در اوایل سال جاری، ویلیام لاکروس، که استاد علوم شیشه در دانشگاه آلفرد است، ادعا کرده بود که آیفون تاشو می‌تواند ظرف ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده معرفی شود. این ادعا براساس گفته کورنینگ مبنی بر ارائه شیشه‌های اختصاصی دستگاه‌های منعطف استوار است. در آن زمان سازنده گوریلا گلس گفته بود که یک طرح اساسی تا پایان سال ۲۰۲۰ آماده خواهد شد. ظاهرا سامسونگ برای تسریع در روند توسعه شیشه‌های تاشو، با Corning همکاری می‌کند و این دو می‌خواهند زنجیره تامین این کالا را در آمریکا ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار