کد خبر: ۸۶۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۲ 20 June 2020

 

تابناک/امام جمعه املش با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر مسئوولان بر قیمت کالاها در بازار و کنترل گرانی ها گفت: گرانی و تورم افسار گسیخته قیمت کالاها در بازار زندگی مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است ...

به گزارش رصدرودسر، حجت الاسلام و المسلمین علی رنجبر در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان املش با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: اقدامات تحولی و اصلاح گرایانه قوه قضائیه در مبارزه با فساد و تحقق عدالت اجتماعی امیدبخش است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی به دستور امام(ره) در ابتدای انقلاب افزود:به رغم همه کاستی ها و مشکلات، تلاش های صورت گرفته از سوی این سازمان برای تبیین و تبلیغ دین اسلام در جامعه اثربخش بوده و قابل ستودن است.

امام جمعه املش کمرنگ کردن  ارزش های اسلامی و دینی در خانواده ها و جامعه را از نقشه های شوم  دشمن خواند و بیان کرد:امروز دشمن برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران از جبهه فرهنگی وارد شده و تلاش می کند تا با هجمه های فرهنگی و سست کردن اعتقادات ملت بزرگ ایران به پایه های نظام ضربه وارد کند.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر مسئوولان بر قیمت کالاها در بازار و کنترل گرانی ها تصریح کرد: گرانی و تورم افسار گسیخته قیمت کالاها در بازار زندگی مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است مسئوولان باید بتوانند با مدیریت بازار از افزایش قیمت ها جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار