ستاره سابق منچستر یونایتد به پدیده ژرمن ها توصیه کرد که به پیشنهاد رئال مادرید فکر نکند.
کد خبر: ۸۶۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 20 June 2020

 

توصیه برباتوف به پدیده بوندسلیگا: به رئال نرو!

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، و به نقل از اسکای اسپورت، کای هاورتز پدیده جدید فوتبال آلمان است که در بایر لورکوزن بازی می کند. این بازیکن ۲۰ سال سن دارد و در ۳۴ بازی با پیراهن لورکوزن توانسته ۱۷ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل هم بدهد.

هاورتز توجه تیم های بزرگ فوتبال اروپا را به خود جلب کرده است و رئال مادرید هم یکی از مشتریان جدی این بازیکن است.

برباتوف ستاره سابق یونایتد که سابقه حضور در لورکوزن را هم دارد به هاوزتر توصیه کرد که فعلا به پیشنهاد رئال فکر نکند.

او گفت: هاورتز نباید به هیچ وجه به رئال مادرید و پیشنهاد این باشگاه فکر کند. به یوویچ و حتی هازارد و کورتوا نگاه کنید. در همان فصل نخست و چند بازی ابتدایی که بد ظاهر شدند مورد انتقاد هواداران قرار گرفتند و هو شدند. هواداران رئال حتی گرت بیل و کریستیانو رونالدو را هم هو کردند و این اصلا باور کردنی نیست اما واقعی است.

ستاره سابق یونایتد ادامه داد: می دانم که مقاومت  برابر پیشنهاد رئال سخت است و هر بازیکنی دوست دارد پیراهن این تیم را بر تن کند اما برای بازی کردن در رئال باید از هر نظر آماده بود و در این تیم فرصت برای بهتر شدن نیست و در همان ابتدا باید خوب ظاهر شد. هاورتز هنوز بازیکن جوانی است. او اگر یک سال دیگر در لورکوزن باقی بماند هم از نظر بدنی و هم از نظر فنی و عقلی رشد خواهد کرد.

برباتوف در پایان گفت: هاورتز قطعا در آینده به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد. او الان نیاز به بازی کردن دارد و این در لورکوزن تضمینی است اما در رئال مادرید نه. بنابراین او باید فعلا در لورکوزن بماند.

منبع : ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار