هُک؛ انرژی زای آلمانی در ایران !

به گزارش افکارنیوز، از ابتدای خرداد ماه تولید نوشیدنی انرژی زای هُک با فرمولاسیون آلمانی در ایران آغاز شد. مدیران برند نوشیدنی انرژی زای هک در راستای تحقق رونق تولید ملی اقدام به تولید نوشابه های انرژی زا در داخل کشور نموده اند. این نوشیدنی علاوه بر کیفیت بالا به دلیل فرمولاسیون آلمانی، کاملا با ذائقه ایرانی مطابقت دارد. نوشیدنی هک در حال حاضر در دو طعم لاکچری و بدون قند تولید می‌شود. این نوشیدنی انرژی زا علاوه بر مجوزهای بهداشتی ایران، مجوزهای بهداشتی اروپا را نیز دارا می‌باشد.

"نوشیدنی انرژی‌ زای هٌک تحت نظارت سازمان بهداشت اروپا و با همکاری شرکت سولاریکس انگلیس در ایران تولید می‌شود. هُک علاوه بر طعم متفاوت باعث افزایش انرژی و شادابی فرد نیز می‌شود."

خط تولید نوشیدنی انرژی زای هک

 

 
 

طعم متفاوت و توتی فروتی نوشابه انرژی‌زای هک، باعث شده است تا این نوشیدنی مورد پسند ذائقه جوانان ایرانی باشد. نوشیدنی انرژی زای هک علاوه بر طعم متفاوت، دارای ویتامین های گروه B  و ویتامین C نیز هست و به دلیل ترکیبات انرژی زایی که در آن هست موجب افزایش انرژی و شادابی می‌شود. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران مثل دوچرخه سواران نمایشی BMX، شناگران، پارکورکاران، فوتبالیست ها و ... از این نوشیدنی استفاده می‌کنند؛ علاوه بر ورزشکاران، سایر افرادی که در طول روز نیاز به انرژی زیادی دارند مثل پزشکان، مادرانی که از کودکان خود نگهداری می‌کنند و ... نیز از نوشیدنی های انرژی زای هک استفاده می‌کنند.

نوشیدنی انرژی زای هک بدون قند در عین حال که موجب افزایش انرژی و شادابی فرد می‌شود، به دلیل آنکه فاقد قند است، مناسب افراد دیابتی و آن‌هایی که رژیم غذایی خاص دارند می‌باشد. این نوشیدنی به دلیل دارا بودن ویتامین C موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و باعث می‌شود تا فرد دچار بیماری هایی مثل سرماخوردگی و ... نشود. محصول دیگر این برند، نوشیدنی انرژی زای لاکچری هست که به دلیل طعم و مزه خوب، محبوبیت زیادی در میان جوانان دارد و به دلیل ترکیبات انرژی زا و ویتامین های موجود در آن، موجب افزایش انرژی و نشاط فرد می‌شود.

Alt  کارخانه نوشیدنی انرژی زای هک در ایران

در حال حاضر نوشیدنی های انرژی زای هک در 8 منطقه از مناطق 22گانه تهران توزیع شده و قابل خریداری از فروشگاه‌ها و مغازه‌های شهر تهران می‌باشد. به گزارش روابط عمومی برند هک به زودی این نوشیدنی انرژی زای ایرانی در سایر شهرهای کشور از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و رشت و ... نیز توزیع می‌شود و علاقه‌مندان به نوشیدنی های انرژی زا می‌توانند به راحتی این محصول باکیفیت ایرانی را تهیه نمایند. در ادامه افزود برند نوشیدنی انرژی زای هک به دلیل گسترش فعالیت خود، به دنبال جذب نمایندگی های فروش در سایر شهرهای ایران است تا بتواند هر چه سریع تر این محصول ایرانی را در دسترس هموطنان در شهرستان‌ها نیز قرار دهد. همچنین به این موضوع اشاره کرده است که مدیران شرکت اساسا به دنبال رونق تولید داخل هستند و از همین رو در پی راهکاری برای حضور در بازار خاورمیانه و پس از آن سایر بازارهای جهان می‌باشند.

مدیر روابط عمومی برند نوشیدنی انرژی زای هک در ادامه افزود هدف شرکت از حضور در این بازار علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی، فراهم آوردن شرایطی هست که بتوان به ورزشکاران آزادکار، قهرمانان ورزشی، هنرمندان حوزه موسیقی و ... بیش از پیش کمک کرد و محیطی را فراهم کرد که به کمک تیم هک این ورزشکاران و هنرمندان، به جایگاه بالایی در عرصه بین المللی برسند و باعث افتخار کشور عزیزمان ایران شوند. وی در انتها بیان کرد نوشیدنی انرژی زای هک برنامه های ویژه ای در جهت حمایت از ورزشکاران و هنرمندان دارد که در ماه های آتی به اجرا در خواهد آمد و پیش بینی می‌شود گام موثری در جهت بهبود شرایط این عزیزان برداشته شود.

شرکت ها و افرادی که تمایل به دریافت نمایندگی نوشیدنی انرژی زای هک دارند، می‌توانند با شماره تلفن 02188929100 تماس حاصل نمایند و با تیم فروش و بازاریابی در ارتباط باشند.

Description تولید نوشیدنی انرژی زای هک با فرمولاسیون آلمانی در ایران تحت لیسانس شرکت سولاریکس انگلستان؛ نوشیدنی انرژی زای هک در دو طعم لاکچری و بدون قند تولید می‌شود.