رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: بعد از مدتی که شهر‌های استان در وضعیت سفید کرونایی قرار داشتند متاسفانه مهدی‌شهر دوباره در وضعیت قرمز قرار گرفت و مراجعان کرونا در آن افزایش یافتند.
کد خبر: ۸۷۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹ 04 July 2020

مهدی شهر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

به گزارش تابناک سمنان: سید عباس دانایی در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا و در جمع خبرنگاران همزمان با ظهر شنبه با بیان اینکه مهدی‌شهر دوباره در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است، بیان کرد: پس از مدتی که شهرهای استان همگی در وضعیت سفید قرار داشتند، متأسفانه افزایش بیماران کرونایی این شهرستان را در وضعیت قرمز قرار داد.

وی با بیان اینکه شرایط شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از نظر نتیجه مثبت آزمایش کرونا نشان می‌دهد که تعداد افراد مبتلا در حال افزایش هستند، افزود: این وضعیت در مهدی‌شهر نسبت به دیگر شهرهای غرب استان بیشتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه مردم باید حتماً از ماسک و دستکش استفاده کرده و دست‌های خود را مرتباً بشوند، تاکید کرد: عدم رعایت نکات بهداشتی درباره این بیماری متأسفانه نتایج ناخوشایندی در بر خواهد داشت.

دانایی از اجباری شدن استفاده از ماسک از فردا در سطح استان نیز خبر داد و گفت: از ورود افراد بدون ماسک به مراکز تجمع و عمومی خود داری می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار