رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خبر داد:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه پنج کیلوگرم هروئین از یک خودروی سواری در محور گرمسار – سمنان کشف شد، گفت: این محموله متعلق به یک تبعه افغان بود.
کد خبر: ۸۷۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 06 July 2020

کشف ۵ کیلوگرم هروئین از یک خودروی سواری در محور گرمسار – سمنان

به گزارش تابناک سمنان: عباس نادعلی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که در آن محموله مواد مخدر جاسازی‌شده بود در محور گرمسار – سمنان با تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و توقیف شد.

وی بابیان اینکه پنج کیلوگرم هروئین از این خودرو کشف شد، تصریح کرد: این محموله متعلق به یک تبعه افغان بود که از تهران به مقصد سمنان برای توزیع آن حرکت می‌کرد و با هوشیاری پلیس اقدام او نافرجام ماند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد که این سوداگر مرگ مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر صنعتی از تهران خریداری کرده است، افزود: این فرد قصد انتقال و توزیع آن در استان را داشت.

نادعلی با تأکید بر اینکه در این عملیات دو نفر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: پیشگیری از ابتلاء به اعتیاد همواره در اولویت نخست قرار دارد و برای تحقق این هدف نیازمند آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در اقشار مختلف مردم هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار