آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان: آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: کلید خدمت، رضایت و امانت در شهر‌ها و روستا‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مردم، در دستان شهرداران و دهیاران است.
کد خبر: ۸۷۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 06 July 2020
مقاومت و اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت ملت ایران است
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با جمعی از شهرداران و دهیاران استان، با بیان اینکه جلسه امروز به واسطه حضور جمعی از شهرداران و دهیاران بسیار عالی و مطلوب است و از این مهم خرسندم، افزود: کلیدخدمت در شهر‌ها و روستا‌ها به دست شهرداران و دهیاران است و این عزیزان باید دقت داشته باشند که این مهم کلید ریاست نبوده، بلکه کلید خدمت، امانت و رضایت مردم است.
وی با بیان این مطلب که شهرداری به واسطه این مهم که به صورت مداوم با مردم سر و کار داشته و باید پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات مردم باشد کاری سخت و دشوار دارد، گفت: کار سخت نزد خدا مطلوبتر است و شورا‌های شهر باید حامی و کمک کننده جدی شهرداران باشند چرا که شورا‌ها برای کمک به شهرداران می‌توانند خیلی نافع بوده و در راستای ایجاد وحدت و اتحاد در بین خود و شهراداران، تاثیر به سزایی داشته باشند.
آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در ادامه تاکید کرد: تمامی این موارد و مسائل تنها متخص شهر نیست و در روستا‌ها نیز شورا‌های اسلامی باید حامی جدی و کمک کننده و یاری دهنده دهیاران باشند.
آیت‌الله شاهچراغی تاکید کرد: شهرداران باید در راستای جلب رضایت مردم و شهروندان بکوشند و در صورت تحقق این مهم، خداوند نیز از این عزیزان رضایت خواهد داشت.
اما م جمعه سمنان افزود: شهرداران در تمام امور و احوالات، پذیرای ارباب رجوع و مردم باشند و با روی گشاده درب اتاق خود را به روی شهروندان باز نگاه دارند، چرا که در این صورت قطعا رضایتمندی بیشتر مردم حاصل می‌شود..
وی در این دیدار با بیان اینکه نظافت نشانه ایمان است، اذعان داشت: شهرداران به نظافت شهر اهمیت ویژه‌ای بدهند چرا که بنیاد اسلام بر پایه نظافت بنا نهاده شده است و باید تلاش کرد تا استان ممتاز سمنان در سطح کشور، همواره ممتاز بماند.
وی شهرداران استان را شهردارانی خدوم عنوان کرد و گفت: تلاش‌های خوبی در بحث مبارزه با کرونا در سطح استان صورت گرفته که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نقش موثری در این مهم داشتند و انشالله هر چه زودتر سایه شوم بیماری کرونا نیز از سر مردم عزیز کشور و استان ما دور شود و تمامی مناطق استان و کشور، سفید و نورانی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار