تاکنون بیش از ۱۱ میلیون و ۵۶۰ هزار نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 06 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: طبق آخرین آمار سایت «ورلد اُ میترز»، تاکنون ۱۱ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۴۳ نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۹ ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این تعداد ۵۳۶ هزار و ۸۷۷ نفر جان باخته و ۶ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۵۰۲ نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

هند امروز یا افزایش شمار مبتلایان به کرونا، با پیشی گرفتن از روسیه در جایگاه سوم جدول کشور‌هایی که بیشتر گرفتار این ویروس هستند، قرار گرفت.

هم‌اکنون آمریکا با ۲ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۹۲۸ نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب برزیل، هند، روسیه، پرو، اسپانیا، شیلی، انگلیس، مکزیک و ایتالیا قرار گرفته‌اند.

جدیدترین آمار روزانه جهانی کرونا+ جدول و نقشه

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

روزنامه نیویورک تایمز هم دیروز نقشه‌ای از میزان شیوع جهانی کرونا در ۲ هفته اخیر منتشر کرد. در این نقشه نقاطی که به رنگ آبی دیده می‌شوند آمار ابتلای نزولی را دارند و نقاطی که با رنگ قرمز نشان داده شده‌اند، با ابتلای صعودی مبتلایان مواجه هستند.

جدیدترین آمار روزانه جهانی کرونا+ جدول و نقشه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار