کد خبر: ۸۷۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ 07 July 2020

آسفالت ۲۸۰ هزار متر مربع از معابر شهری لاهیجان

تابناک/شهردار لاهیجان گفت: در ۳۲ ماه گذشته ۲۸۰ هزار متر مربع از معابر این شهر با دستگاه فینیشر و دستی آسفالت شده است.

مسعود کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خرید و تملک اراضی واقع در مسیر خیابان ۲۲ آبان به کاشف شرقی شهر لاهیجان، اظهار کرد: خرید زمین برای افزایش فضای پارکینگ امیر مؤمن، ممیزی املاک شهر لاهیجان پس از چند دهه، استقرار سامانه هوشمند سازی در پایانه مسافربری شهرداری، اجرای طرح پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان سطح شهر، انجام مطالعات احداث غار دست ساز در مسیر بام سبز در طول ۳۲ ماه گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۲۸۰ هزار متر مربع از معابر این شهر با دستگاه فینیشر و دستی آسفالت شده است، افزود: تشکیل شورای عالی سرمایه گذاری در شهرداری و اعلام فراخوان برای جذب سرمایه گذار یکی از اقدامات ماندگار در شهرداری لاهیجان است که باعث خواهد شد سرمایه‌های این شهر در آینده چند برابر شود و این شورا با حضور مدیران استانی و اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری به صورت هفتگی و منظم جلسات خود را برگزار می‌کند.

شهردار لاهیجان اضافه کرد: کارکنان صدیق شهرداری با وجود مشکلات معیشتی و سال‌ها چشم انتظاری برای تبدیل وضعیت و همسان سازی حقوق و تصویب لوایح مرتبط در مجلس شورای اسلامی با عشق و علاقه برای توسعه و آبادانی شهر خود تلاش می‌کنند.

کاظمی با تاکید بر اینکه شهرداری با پشتیبانی شوراهای اسلامی شهر همه تلاش خود را انجام می‌دهد تا با اجرای طرح‌های عمرانی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب رضایت شهروندان و گردشگران را جلب کند. تاکید کرد: شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه و حوادث غیرمترقبه و شیوع ویروس کرونا هیچ گونه خللی در ارائه خدمت شهرداری به شهروندان ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود یکصد هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار