علی‌اکبر عباسی راد:
به گزارش تابناک سمنان : علی‌اکبر عباسی راد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان  دامغان بابیان اینکه اسناد کاداستر برای هفت هزار و ۶۹۰ هکتار اراضی ملی این شهرستان صادر شد، گفت: هدف از این اقدام جلوگیری از دخل و تصرف در اراضی است.
کد خبر: ۸۷۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 11 July 2020
اسناد کاداستر برای هفت هزار و ۶۹۰ هکتار اراضی ملی دامغان صادر شد
 
علی‌اکبر عباسی راد در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه اراضی ملی حوزه ثبتی دامغان یک‌میلیون و ۴۸۹ هزار و ۶۹۴ هکتار است، ابراز داشت: تاکنون در راستای اجرای قانون جامع کاداستر برای بیش از ۹۸ درصد این اراضی اسناد مالکیت تک‌برگی صادرشده است.
وی افزود: در راستای اجرای قانون جامع کاداستری با همکاری اداره ثبت‌اسناد و املاک دامغان برای بیش از هفت هزار و ۶۹۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان اسناد تک‌برگی کاداستری صادر شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان بابیان اینکه اسناد تک‌برگی کاداستری از دقت بالایی برخوردار هستند، ابراز داشت: برای اجرای این طرح اطلاعات توصیفی و مکانی هر پلاک ثبتی در نظر گرفته می‌شود.
عباسی راد در ادامه تصریح کرد: با اجرای این طرح کاداستر علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات ثبتی، تصرف و تعرض و پدیده زمین‌خواری به‌شدت کاهش‌یافته و از سوءاستفاده‌های احتمالی و جعلی اسناد نیز جلوگیری می‌شود.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و تعامل ایجادشده بین ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت‌اسناد و املاک و در صورت تأمین اعتبار لازم، این ظرفیت و امکان وجود دارد تا پایان سال جاری صدور اسناد تک‌برگی برای اراضی ملی شهرستان دامغان به میزان حدود ۵۶ هزار هکتار برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار