کد خبر: ۸۷۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 11 July 2020
 نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای گفت: برگشت ریالی از اعتبارات مایه سرافکندگی مدیر دستگاه اجرایی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، مهدی روشنفکر در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد گفت : در شرایط فعلی که کشور با مشکلات مالی و کسری بودجه شدید مواجه بوده برگشت بودجه ولو یک ریال مایه سرافکندگی مدیر است.
وی خواستار تلاش بیش از پیش برای جذب اعتبارات سال گذشته به هر طریق ممکن شد و افزود : مدیریت مالی از مهمترین ویژگی یک مدیر است و باید دنبال کنیم به اهدافمان برسیم.
روشنفکر تاکید کرد : بدون شک مدیر دستگاه اجرایی در صورت جذب اعتبار ابلاغی به نوعی به اهداف سازمان نزدیک شده و اما در غیر این‌صورت اشکالی در حوزه مدیریت وجود دارد که باید اصلاح شود.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : مبنای توزیع اعتبار باید مشخص باشد و نباید جز قانون موضوع دیگری ملاک قرار گیرد و در واقع هدف باید رعایت قانون و عدالت باشد زیرا اندیشه منطقه‌ای دود آن به چشم مردم می‌رود.
روشنفکر خاطرنشان کرد: ساماندهی و سازماندهی برنامه‌های مالی مهمترین وظیفه یک مدیر بوده و باید توان بسیج مالی و مادی در سیستم وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: سیاست هر دولتی در قالب بودجه ارائه می‌شود و در صورتی مدیری آگاهی مالی نداشته باشد بدون شک کارایی و اثربخشی لازم در سیستم را ندارد.
روشنفکر خواستار نگاه ویژه به شهرستان تازه تاسیس مارگون شد و گفت: شاخص‌ها در این شهرستان به صورت کارشناسی و دقیق بررسی شود که در آینده مشکلی نداشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار