رئیس قوه قضاییه گفت: دادستان تهران و معاون بین الملل، موضوع تعقیب قاتلین شهید سلیمانی و موارد طرح شده توسط گزارشگر سازمان ملل را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 13 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه خود را ملزم به همکاری با مجلس و دولت می‌داند.

وی افزود: نسبت به برخورد با متجاسرین و مفسدین، جدی هستیم، اما برخورد‌های قضایی جایگزین سستی‌های مدیریتی نیست.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مدیریت کشور در حوزه‌های اجرایی نیازمند کار مقتدرانه و برنامه ریزی شده است. لازمه ایران قوی، اقتصاد قوی است و اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه حمایت از مدیران قوی خطرپذیر و شجاع در دستور کار ماست، گفت: باید توجه داشت راه حل مشکلات کشور در درون کشور است و نسبت به دشمن خارجی هر جا امتیاز داده‌ایم، بیشتر باج خواهی کرده‌اند و دنبال تضعیف کشور افتاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها با ظرفیت‌های خود باید پای کار نهضت تعاون و احسان بیایند. قوه قضاییه هم برای دسترسی آسان مردم به محرومین و توجه به خانواده زندانیان، خود را موظف می‌داند و تفاهم نامه با کمیته امداد برای عدم پرداخت هزینه دادرسی در همین راستا بود.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد: باید قصور‌ها در دوره‌های مختلف پیگیری شود، وگرنه شاهد ده‌ها آتش‌سوزی، انفجار و خسارت خواهیم بود.

وی یادآور شد: کار مربوط به پیگیری خون حاج قاسم سلیمانی تعطیل بردار نیست. دادستان تهران و معاون بین الملل، موضوع تعقیب قاتلین شهید سلیمانی و موارد طرح شده توسط گزارشگر سازمان ملل را در دستور کار قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار