آتش‌سوزی در ناو یو.اس.اس بونهوم ریچارد با گذشت بیش از چندین ساعت از انفجار در آن همچنان ادامه دارد و به گفته برخی منابع این آتش‌سوزی ممکن است روزها ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 13 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ناظران پیش بینی می‌کنند آتش سوزی ناشی از انفجار در عرشه ناو هواپیمابر آمریکایی موسوم به «یو.اس. اس بونهوم ریچارد» مستقر در پایگاه دریایی در منطقه سن دیگو در سواحل کالیفرنیا برای چند روزی ادامه یابد.

شبکه تلویزیونی المیادین همچنین به نقل از خبرنگار خود در واشنگتن گزارش داد اطلاعات موجود حاکی از آن است ناو هواپیمابر آمریکایی  مستقر در پایگاه دریایی در منطقه سن دیگو، در سواحل کالیفرنیا که بر اثر انفجار دچار آتش‌سوزی شده است حامل موشک‌های دور برد است و همین امر عملیات اطفاء حریق را با مشکلات و پیچیدگی‌هایی مواجه کرده است.

پیش از این یعنی صبح امروز یکشنبه (به وقت محلی)، رسانه‌های آمریکا اعلام کردند ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس بونهام ریچارد» در بندر «سن دیگو» ایالت کالیفرنیا دچار انفجار و آتش‌سوزی شده است.

ناوهواپیمابر یو‌اس‌اس بونهام ریچارد قابلیت حمل ۲۰ فروند جنگنده «اف_۳۵» را دارد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد تحقیقات درباره علت این حادثه را آغاز کرده است.

سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد در حادثه انفجار و آتش‌سوزی در ناو هواپیمابر این کشور، ۲۱ نفر دچار «جراحات غیرکشنده» شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار