علی تشنه دل خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 14 July 2020
نشست فرماندار سمنان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ...
 
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در دویست و سی و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری سمنان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: ۵۰۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف. تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.

وی اظهار داشت: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸، ۸۰۲ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند که از این تعداد، ۳۴۹ پرونده جهت عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی می‌باشد.

علی تشنه دل تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحد‌های تولیدی، ۲۷۵ واحد به ارزش حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید که سهم صنعت ۱۴۳ واحد و کشاورزی ۱۷۷ واحد می‌باشد و ۱۸۹ واحد نیز به ارزش ۳۶۰۰ میلیارد ریال در قالب بند الف. تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال تسهیلات دریافت کرده اند.

تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه بیش از ۱۰۷۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود، ۲۲۷۵ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد، ۷۵ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان همچنین افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه، ۶۳ واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش بیش از ۶۸۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی، مالیات، تامین اجتماعی و زیربنایی ده واحد تولیدی استان بررسی شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار