فرماندار گرمسار خبر داد؛
وحید رجایی با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها در مراکز عرضه کالا‌ها گفت: با محتکران و گران‌فروشان در این شهرستان برخورد جدی و قانونی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 14 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: وحید رجایی فرماندار گرمسار در جلسه کارگروه تنظیم بازار گرمسار با اشاره به اینکه رصد وضعیت بازار و برنامه‌ریزی برای تأمین و توزیع اقلام اساسی از مهم‌ترین وظایف این کارگروه است، گفت: در شرایط فعلی شاهد چندین مورد گران‌فروشی در برخی واحد‌های تجاری و صنفی بودیم که جلوگیری از این امر نیازمند تشدید نظارت‌ها در مراکز عرضه کالا است.

او بابیان اینکه برخورد جدی با محتکران و گران‌فروشان در دستور کار بازرسان تعزیرات و اصناف قرار گیرد، افزود: بازرسی و نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مورد گران‌فروشی، عدم ارائه برگ خرید فروش، عدم درج قیمت، قیمت‌گذاری نامتعارف، ارائه تخفیف‌های صوری و بررسی دلایل افزایش قیمت برخی کالا‌ها از دیگر چالش‌های مهمی است که باید در این راستا پیگیری شود.

فرماندار گرمسار با اشاره به افزایش قیمت تخم‌مرغ و مجموع تدابیر صورت گرفته در بازار این کالا ابراز داشت: به‌منظور تنظیم بازار عرضه تخم‌مرغ در سطح شهرستان از طریق تشکل‌های مربوطه، اقداماتی صورت گرفته که در کنترل خرید و توزیع تخم‌مرغ که روند شتابانی به خود گرفته بود تغییراتی انجام شود.

رجایی بابیان اینکه قیمت برخی اقلام غذایی در شهرستان رو به افزایش است، بیان کرد: با گران‌فروشان و دلالان قاطعانه برخورد خواهیم کرد و در صورت تکرار گران‌فروشی، شکایت و نارضایتی مردم، واحد صنفی متخلف پلمپ خواهد شد.

او در پایان همچنین تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی از سوی واحد‌های صنفی در شرایط فعلی با توجه به‌سرعت بالای انتشار ویروس کرونا از سطوح مختلف ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار