رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:
به گزارش تابناک سمنان: سید الوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران کشور، امروز رزمندگان و ایثارگران غیور خط مقدم جبهه‌های جنگ اقتصادی کشور هستند.
کد خبر: ۸۷۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 15 July 2020

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان سمنان با بیان اینکه صنعتگران همواره در کنار دولت و ملت بوده و خواهند بود و ارائه خدمت به کشور و مردم را به عنوان وظیفه ذاتی خود می‌دانند، افزود: تولیدگران و صنعتگران، رزمندگان، سربازان و فرماندهان عالی جنگ اقتصادی امروز کشور با دشمنان است که باید به عنوان نیروی دفاعی کشور در حوزه اقتصاد، مورد توجه قرار گرفته و حمایت شوند.
وی ادامه داد:خوشبختانه باید با افتخار و سری بالا اعلام کنیم که صنعت و تولید ما امروز به بسیاری از کشور‌های جهان صادر و توسط گستره وسیعی از مردم جهان به مصرف می‌رسد که این مهم بسیار ارزنده است.
سید الوهاب سهل آبادی با تاکید بر اینکه تولید یکی از چرخ‌های اصلی اقتصاد کشور است که باید توجه کنیم تا از حرکت رو به جلو باز نماند، خاطر نشان کرد: آیین روز ملی صنعت و معدن به این واسطه برگزار می‌شود تا توان صنعتگران و معدن کاران کشور را به رخ‌جهانیان بکشیم تا بدانند صنعت ما امروز در جایگاه برتر و بالای جهان ایستاده است.
سهل آبادی با بیان اینکه از تلاش‌های شبانه روزی دولت، مدیریت استانها، استانداری‌ها و معاونینشان، پزشکان، پرستاران و مجموعه بهداشت و درمان به واسطه مدیریت و مقابله با کرونا تقدیر و تشکر دارم، اذعان داشت: امروز در کشور با یک خرد جمعی و هماهنگی کامل در بحث مقابله و مبارزه با این بیماری وارد شدیم که تولید گران و صنعتگران در این بخش تلاش ویزه‌ای داشتند و نیاز است تا مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تاکید کرد: تامین اجتماعی، دستگاه قضایی، بانک‌ها و سایر ارگان ها، امروز و در ایام سخت جنگ اقتصادی به همراه شیوع بیماری کرونا و تاثیر پذیری تولید، اقتصاد و اشتغال از این بیماری، نیاز است تا بیش از پیش پای کار بوده و حامی تولیدگران و صنعتگران باشند.
وی با بیان اینکه در دوران کرونا، کمترین آسیب به بحث تولید و صنایع در کشور صورت گرفت و با جلوگیری از بیکار شدن کارگران حفظ اشتغال انجام شد، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم به مردم عزیز خودمان و تمامی جهانیان بگوییم در دوران مقابله و مبارزه با کرونا، در زمانی بسیار اندک، یک شرکت صنعتی و تولیدی توانست، تغییر خط تولید صورت داده و در جنگ بهداشتی با کرونا، به رفع نیاز جامعه بپردازد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در پایان سخنان خود با تاکید بر حمایت جدی دولت از بخش خصوصی و تولید در این حوزه و همچنین نوسازی تجهیزات و ماشین آلات بخش معادن در کشور، گفت: اجازه تاسیس و صدور مجوز، نباید در ادارات صمت مشمول زمان شود، چرا که تسهیل گری در تولید، بهبود اقتصاد، افزایش امنیت، ارتقاء رفاه و معیشت مردم و تقویت صنعت، در گرو این مهم است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار