رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: رفاقت صنعت و دولت در استان سمنان امری ارزشمند، شاخص، ستودنی و تحکیم بخش تولید است.
کد خبر: ۸۷۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 15 July 2020
 
 
به گزارش تابناک سمنان: سهل آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای صورت گرفته در استان به منظور حمایت از بخش خصوصی و تولید، گفت: امروز در استان سمنان، شاهد رفاقت بسیار مطلوب و ارزنده بخش صنعت با ادارات و دستگاه های اجرایی و مجموعه دولت هستیم که می توان گفت این‌ مهم تقویت کننده، توسعه دهنده و تحکیم بخش تولید در استان است.
وی ادامه داد: در این بین و در تحقق این رفاقت، مدیریت عالی استان نقشی بسیار تاثیر گذار، حائز اهمیت و سازنده داشته است.
سهل آبادی با تقدیر و تشکر از برگزاری مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن با ویژگی های بسیار مطلوب،‌ منظم و منسجم در استان سمنان، اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این‌گونه آیین‌ها و نامگذاری ها، شنیدن مشکلات و مباحث ویژه تولیدگران و صنعتگران است و تلاش خود را برای رسیدگی و مرتفع شدن این ‌مباحث و موارد به کار خواهیم گرفت.
رئیس خانه صنعت،‌ معدن و تجارت ایران در ‌پایان تاکید کرد: استان سمنان از نظر تولید و صنعت در کشور از جایگاه برتر و در استان از وضعیت بسیار‌ مطلوبی برخوردار است که این‌ مهم همراه با انسجام و آرامش مطلوب حاصل شده در استان برای تولیدکنندگان و صنعتگران، مولفه های بسیار شاخص و ارزشمندی برای توسعه استان سمنان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار