برای کالدرون ارزش قائلم
یحیی گل محمدی از هرگونه حاشیه دوری می‌کند بخصوص که پیش از دیدار با فولاد و هم تیمی سابقش در تیم ملی جواد نکونام در پیش است.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 15 July 2020

به گزارش تابناک سمنان:  یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با فولاد حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش گفت: هر بازی که می‌گذرد و به انتهای لیگ نزدیک می‌شویم، حساسیت بازی بیشتر می‌شود. باتوجه به شرایط جدول هر دو تیم برای سه امتیاز انگیزه های زیادی دارند، بازی سختی برای هر دو تیم است چون فولاد هم جزو تیم های خوب است و در پنج بازی اخیر هم برنده شده. آن ها باکیفیت هستند و سرعت بالایی هم دارند. بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم از میزبانی استفاده کنیم. هدف ما در این بازی گرفتن سه امتیاز است و خیلی دوست داریم که هرچه سریع تر به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر بشویم. امیدوارم بازی خوبی باشد هرچند که هواداران نیستند. خیلی هم دوست داشتیم این بازی در حضور هواداران باشد اما به هر حال از این نعمت بزرگ محروم هستیم اما امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم.

او درباره غایبان تیمش گفت: امیری، عالیشاه و نادری یکی دو روز است که تمرینات را آغاز کرده اند و هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده اند اما  در تمرینات حضور دارند.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به غایبان پرتعداد این تیم گفت: به خاطر مصودمیت 5-6 بازیکن بود. آقای اوساگوآنا نتوانسته بیاید، اقای کامیابی نیا محروم بود و آقای امیری و نادری و ربیع خواه و عالیشاه و.. مصدوم بودند و 7-8 بازیکن را نداشتیم و با جوانان رفتیم و توانستیم پیروز شویم.

 

 

یحیی درباره شایعه استعفا عنوان کرد: من اصلا اسم استعفا را نیاوردم و این برداشت مصاحبه کننده بود و من به او زنگ زدم و گفتم سریع این خبر را بردارد که برداشت. من اصلا صحبتی از استعفا در مصاحبه ام نداشتم. کار کردن و مربیگری کردن در پرسپولیس برای هر مربی افتخار بزرگی است و من همچین صحبتی نکردم.

وی درباره صحبت های کالدرون گفت: از این که بازیکنان خیلی خوبی داریم هیچ شکی نیست. بازیکنان قهرمان تربیت شده اند و قهرمانی در وجودشان است و ما هم سهم کوچکی این وسط داشتیم و برای صحبت های آقای کالدرون هم ارزش قائلیم و من نمی توانم درباره او نظر بدهم. هر مربی می تواند ایده های مختلفی داشته باشد. ما خیلی بازیکنان خوبی داریم و در این باره شکی نیست.

سرمربی سرخ ها درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: باتوجه به شرایط جدول دو برد بیاوریم قهرمانی مان مسجل می شود و اگر فولاد و نساجی را ببریم قهرمانی قطعی است.

یحیی گل محمدی در پایان با اشاره به آغاز لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: صحبتی که داشتیم از 24 شهریور تا 12 مهر بازی ها متمرکز در قطر خواهم بود. بعد از پایان لیگ ما دو هفته فرصت داریم که باید هم نقل و انتقالات داشته باشیم، هم استراحت کنیم و هم تمرین. شرایط سختی را باتوجه به شرایط آب و هوایی داشته باشیم و برنامه ریزی سختی را خواهیم داشت.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار