بدشانسی بزرگ لواندوفسکی؛
شاید بیشترین کسی که از لغو شدن مراسم اهدای طلای ناراحت باشد، رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ است.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 20 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: ساعتی قبل نشریه فرانس فوتبال در خبری شوکه کننده اعلام کرد مراسم توپ طلای امسال لغوخواهد شد و برای اولین بار از سال 1956 خبری از انتخاب بهترین بازیکن جهان نخواهد بود. رابرت لواندوفسکی در این فصل درخشش خیره کننده ای داشته و بخت اول دریافت جایزه بهترین بازیکن دنیای فوتبال در سال 2020 نام گرفته بود.

 

رابرت لواندوفسکی در این فصل بوندسلیگا موفق به زدن 34 گل شد و حالا نامزد اول جایزه کفش طلا نیز محسوب می شود. چیرو ایموبیله و کریستیانو رونالدو با 29 و 28 گل کار آسانی برای رسیدن به رکورد ستاره لهستانی ندارند. همچنین رابرت لواندوفسکی در لیگ قهرمانان نیز با 11 گل و با اقتدار در صدر جدول گلزنان قرار دارد و بعید است آنجا نیز بازیکنی به او برسد.

 

همچنین این گلزن 32 ساله در لباس بایرن مونیخ فاتح بوندسلیگا و جام حذفی آلمان نیز شده بود و به نظر می رسید این تیم شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز باشد، اما در نهایت مراسم امسال لغو شد تا رابرت لواندوفسکی بهترین شانس برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان در دوران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را از دست بدهد. کاربران توئیتر به قدری از این خبر شوکه شده اند که نام رابرت لواندوفسکی در همین مدت کوتاه ترند شده است و هواداران معتقدند حق او در این رابطه خورده شده است.

 

کاربران تصور می کنند اگر لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو عملکردی مانند لواندوفسکی داشتند، بعید بود مراسم توپ طلا در فصل جاری منتفی می شد و در نهایت به هر ترتیبی هم که بود این جایزه به دو فوق ستاره دنیای فوتبال اهدا می شد. به هر حال در سال های اخیر برخی معتقدند حق بازیکنانی چون وسلی اسنایدر، فرانک ریبری و مانوئل نویر برای دریافت جایزه بهترین بازیکنان دنیا در سال های 2010، 2013 و 2014 خورده شده و جایزه آنها به مسی یا رونالدو تعلق یافته است.

 

 

لواندوفسکی در این فصل موفق به زدن 34 گل شد و دوباره عنوان آقای گلی بوندسلیگا را از آن خود کرد.

 

 

گل فوق العاده لواندوفسکی در فینال دی اف بی پوکال تضمین دوگانه بایرن مونیخ و برتری مقابل لورکوزن بود.

 

 

با برتری 0-3 در بازی رفت برابر چلسی، بایرن مونیخ تقریبا راهی یک چهارم شده و بخت اول فتح لیگ قهرمانان است. لواندوفسکی با 11 گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار