بدون حضور جمعیت و از طریق شبکه‌های مجازی:
به گزارش تابناک سمنان: مدیرکل اوقاف استان سمنان از برگزاری جشن بزرگ ولایت علوی در ۳۵ بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و با همکاری این بقاع برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 25 July 2020

مدیرکل اوقاف سمنان منصوب شد

 

حجت الاسلام اسماعیل تدینی ظهر شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه ولایت و امامت به میزبانی اوقاف استان سمنان با بیان اینکه ویژه‌برنامه جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی بر بستر فضای مجازی و در ۳۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: در مناطق پرخطر و قرمز که امکان برگزاری مراسم با حضور جمعیت میسر نیست، صرفاً برنامه در کنار ضریح با حضور سخنران و مداح و بدون حضور جمعیت اجرا شده و از طریق شبکه‌های مجازی منعکس می‌شود.

وی فضاسازی، تبلیغات محیطی پیرامون بقعه و آذین‌بندی صحن، تبلیغات شهری و نصب بنرهای دهه ولایت در سطح شهر، نورافشانی در شب عید غدیر با همکاری نهادها با رعایت اصول ایمنی را از جمله برنامه‌های دهه ولایت و امامت دانست و تصریح کرد: کاروان شادی با نام شمیم ولایت در دهه ولایت شب و روز عید سعید غدیر خم نیز راه اندازی می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی افزود: با توجه به شرایط ویژه کرونا و بهداشت عمومی در سطح استان سمنان برنامه‌های دهه ولایت در دو بخش فرهنگی و اجتماعی ارائه‌شده و ادارات اجرایی شهرستان‌ها و هیئت‌امنای بقاع متبرکه تلاش خواهند داشت با اهتمام ویژه نسبت به اجرای نکات این ابلاغیه با رعایت کامل مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام کنند.

تدینی گفت: مراسم مذکور صرفاً در مناطق سفید و کم خطر و در فضای باز و صحن بقاع متبرکه و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار