مدیرکل راهداری استان سمنان گفت: تردد در بزرگراه امام رضا (ع) محدوده استان سمنان از ابتدای امسال تا پایان تیرماه در مقایسه با مدت مشابه سا گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۸۸۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 28 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری استان سمنان گفت: مشکلات ناشی از ویروس کرونا و محدودیت‌های تردد ایجاد شده به خصوص در تعطیلات نوروزی و مراعات هموطنان در کاهش سفر‌های غیرضروری، تردد در بزرگراه امام رضا (ع) از ابتدای امسال تا پایان تیرماه به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

او افزود: سیستم‌های کنترلی موجود در محور‌های مواصلاتی استان سمنان تمامی اطلاعات مربوط به تردد، سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محور‌های مواصلاتی استان را به ثبت می‌رسانند.

احسان منصورکیایی ابراز داشت: بر اساس داده‌های استخراج شده از ۵۶ سامانه تردد شمار برخط در محور‌های مواصلاتی استان سمنان، آمار کل تردد ثبت شده از ابتدای سال جاری تا پایان تیر، ۳۷ میلیون و ۶۴۱ هزار وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد: از مجموع کل تردد شمارش شده در این مدت، ۸ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۴۳۰ تردد معادل ۲۳ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بود.

او گفت: پرترددترین روز در بازه زمانی مورد نظر، روز جمعه شانزدهم خرداد بود به طوری که تعداد تردد در مجموع محورهـای مواصـلاتی استان در این روز ۵۱۳ هزار وسیله نقلیه ناشی از سفر‌های بازگشت و پایان تعطیلات نیمه خرداد در محور مشهد-تهران بوده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار