منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه اطلاعات دقیق املاک و تجهیزات شهرداری‌های استان ثبت می‌شود، گفت: عمران و آبادانی استان در اولویت است.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 29 July 2020

تغییر کاربری اراضی باغی منوط به اجرای قوانین و مقررات است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی، توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ایجاد عمران و آبادانی در استان مهم‌ترین رویکرد دولت است، اظهار داشت: در این راستا ثبت اطلاعات دقیق املاک و تجهیزات شهرداری‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

وی بابیان اینکه عدم ارائه آموزش‌های تخصصی ازجمله دلایل درج نشدن اطلاعات و آمار از سوی رابطان شهرداری‌ها در پایگاه جامع آمار و اطلاعات استان سمنان محسوب می‌شود، افزود: برای دریافت اطلاعات و آمار به این نکته توجه شود که چه آماری مدنظر پایگاه جامع آمار و اطلاعات استان برای ثبت و انتشار است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی درراه‌اندازی پایگاه جامع آمار و اطلاعات استان در سال‌های گذشته موفقیت‌آمیز بوده است، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، ساماندهی تمامی اطلاعات پایگاه جامع آمار و اطلاعات دستگاه‌های اجرایی است.

عبدالله زاده با اشاره به اینکه کاهش هزینه و جمع‌آوری کمّی و کیفی ازجمله رویکردهای مثبت درراه اندازی پایگاه جامع آمار و اطلاعات استان سمنان به شمار می‌رود، تصریح کرد: ۷۸ دستگاه اجرایی استان در پایگاه جامع آمار و اطلاعات، فهرست‌های تقاضا شده را ثبت کردند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از شهرداری‌ها در اجرای این طرح به دلایل نامعلومی اطلاعات را به‌صورت شفاف در مرکز آمار و اطلاعات استان ثبت نکردند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان بابیان اینکه همچنین تعداد قابل‌توجهی از دانشگاه‌های استان باوجود ابلاغ‌ها، برای ثبت آمار و اطلاعات اقدام نکردند، گفت: تعداد کارشناسان متخصص در بحث جمع‌آوری و ساماندهی آمار و اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی چندان قابل‌توجه نیست.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار