شرکت سونی به تازگی سری جدیدی از تلویزیون‌های خود را معرفی کرده است که با کنسول نسل نهمی این شرکت یعنی پلی‌استیشن ۵، به طور کامل سازگاری دارد. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به این محصولات داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 01 August 2020

به گزارش تابناک سمنان: شرکت سونی جزو انگشت شمار شرکت‌های فعال در زمینه‌ی ساخت قطعات دیجیتالی است که حوزه‌ی فعالیت بسیار وسیعی در ساخت انواع سخت‌افزارها دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تولید گوشی‌های هوشمند، وسایل پخش موسیقی، تلویزیون و همین‌طور کنسول‌های بازی اشاره کرد.

حال به تازگی این شرکت تلویزیون‌های گیمینگ خود که سازگاری کامل با کنسول پلی‌استیشن ۵ دارند را معرفی کرده است. اولین مدل از این تلویزیون‌ها XH90 4K HDR Full Array LED نام دارد که قابلیت پخش محتوا با وضوح تصویر ۴K و با نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ به صورت HDR را دارا است. این تلویزون در ابعاد ۵۵ تا ۷۵ اینچ در بازار عرضه شده است. همچنین دومین مدل از تلویزون‌های کاملاً سازگار با کنسول پلی‌استیشن ۵، ZH8 8K HDR Full Array LED نام دارد که قابلیت پخش محتوا با وضوح تصویر ۸K و نرم فریم ۱۲۰ و به صورت HDR را دارد. این مدل نیز در دو ابعاد ۷۵ و ۸۵ اینچ هم‌اکنون روانه‌ی بازار شده است. این دو مدل از تلویزیون‌های سونی در بازار جهانی از ۱٫۲۰۰ تا ۷٫۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده‌اند.

با توجه به اطلاعاتی که تا کنون شرکت سونی منتشر کرده است، انتظار می‌رود کنسول پلی‌استیشن ۵ در تعطیلات پایان سال میلادی روانه‌ی بازار شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار