تنها یکی دو هفته تا زمان برگزاری قرعه کشی تیم‌های حاضر در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد - جام یادگار امام(ره)- باقی مانده، اما هنوز اسپانسر تیم کرمانشاه یعنی وزارت نفت هیچ پولی را واریز نکرده تا هیات کشتی استان بتواند با کشتی گیرانش قرارداد ببندد و این در حالیست که مهلت ثبت قرارداد با کشتی گیران طبق اعلام فدارسیون فردا(12 مرداد) به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 01 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه ، در خصوص حضور تیم کرمانشاه در لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار کرد: از چندماه پیش استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان رایزنی‌هایی را با وزارت نفت انجام دادند تا این وزارتخانه اسپانسر تیم کشتی کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر باشد.

وی تصریح کرد: در این راستا توافقاتی بین استانداری و وزارت نفت صورت گرفت و مقرر شد این وزارتخانه حامی مالی تیم کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد شود.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه تاکید کرد: علیرغم پیگیری‌هایی که شده، وزارت نفت هنوز هیچ پولی به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز نکرده تا این اداره کل هم بودجه را برای بستن تیم در اختیار هیات قرار دهد.

وی بودجه مورد نیاز برای حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر را حدود سه میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: طبق اعلام فدراسیون 23 مرداد زمان قرعه کشی تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر است و تا پیش از این زمان باید تلاش کنیم با کشتی گیرانی که قصد جذب آنها در تیم استان را داریم، قرارداد ببنیدیم که با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد این امر به تاخیر بیفتد.

محبی یادآورشد: البته با مسئولین سازمان لیگ رایزنی‌هایی داشته ام و قرار شده تا نام تیم کرمانشاه در قرعه کشی باشد و در اسرع وقت با کشتی گیران تیم قرارداد ببندیم.

وی با تاکید بر استفاده از کشتی گیران بومی برای حضور در تیم کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر، اعلام کرد: با وجود پیشنهاداتی که از سوی چند تیم لیگ برتری به کشتی گیران کرمانشاهی شده، اما آنها علاقمند به حضور در تیم استانشان هستند و ما هم منتظریم تا بودجه مورد نیاز به حساب هیات استان واریز شود و بتوانیم با این کشتی گیران قراداد ببیندیم و پیش پرداخت قرادادشان را پرداخت کنیم.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه تاکید کرد: در برنامه داشتیم که در کنار بکارگیری کشتی گیران بومی، دو کشتی گیر خارجی و یک ملی پوش را هم جذب کنیم که با تاخیری که در بستن قرارداد با کشتی گیران داریم، این امر دیگر امکانپذیر نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار