محمدجعفر عبداللهی:
به گزارش تابناک سمنان: محمدجعفر عبداللهی رئیس‌کل دادگستری استان سمنان با تأکید بر لزوم کاهش دعاوی اقتصادی گفت: برای تحقق این امر باید شرط داوری در قرارداد‌های تجاری گنجانده شود.
کد خبر: ۸۸۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 01 August 2020
زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی در سمنان ۴۲ درصد کاهش یافت - ایرنا
 
رئیس‌کل دادگستری استان سمنانبعدازظهر شنبه در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مراکز داوری اختلافات و دعاوی داخلی را قبل از ورود به محکمه و دادگاه حل‌وفصل می‌کنند، اظهار داشت: با گنجاندن شرط داوری در قرارداد‌های تجاری استان می‌تواند نسبت به کاهش دعاوی اقتصادی در استان اقدام کرد.
وی با تأکید بر اینکه جلب رضایت در داوری بسیار تأثیرگذارتر از محاکم است، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در این استان با محوریت حقوقی در برنامه دستگاه قضا قرار دارد.
محمدجعفر عبداللهی بابیان اینکه مرکز داوری اتاق‌های بازرگانی کمک‌حال دستگاه قضا هستند، افزود: فعال کردن این مراکز می‌تواند خدمات بسیار ارزشمندی به بخش تولید ارائه کند.
عبداللهی بابیان اینکه شورا‌ها و کمیته‌های کارشناسی کسب‌وکار در قوه قضائیه تشکیل‌شده است، اضافه کرد: استان سمنان درزمینه صنعت و معدن از رتبه بالایی برخوردار است و صاحبان صنایع در استان مولد تولید و اشتغال هستند که باید با حمایت از این قشر نسبت به ایجاد توسعه اقتصادی در استان گام برداشت.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار