کد خبر: ۸۸۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 03 August 2020

به گزارش تابناک سمنان: علی لطیفی کارشناس فوتبال کشورمان در مورد دیدار تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در لیگ برتر، اظهار داشت: جدا از مسئله پنالتی که به نظرم داور اشتباه کرد، استقلال نمایش بسیار خوبی داشت. بعد از اخراج آرش رضاوند، تیم در لاک دفاعی فرو رفت که به لحاظ روانی و فنی جای توجیه دارد. یک دلیل بازیکنان برای پیروزی در این دیدار کاملا قابل مشاهده بود. اگر استقلال ۳ امتیاز بازی را نمی‌گرفت سهمیه آسیایی اش به خطر می‌افتاد، هرچند دیگر تیم‌های مدعی در این هفته متوقف شدند.

او افزود: بدون شک شیخ دیاباته بهترین بازیکن فصل استقلال در لیگ برتر بوده، زیرا دقایق کمتری را نسبت به دیگران در ترکیب حضور داشته است. او نقش به شدت تعیین کننده‌ای دارد و استقلالی‌ها اگر می‌خواهند در فصل آینده نتیجه بگیرند، باید این مهاجم را حفظ کنند.

ارزش کار استقلالی‌ها زمانی نمایان می‌شود که ۱۰ نفره به پیروزی رسیدند

بازیکن اسبق استقلال در ادامه بیان کرد: تعویض‌های فرهاد مجیدی در این دیدار خوب بود. طی بازی‌های این فصل استقلال در ساختار دفاعی مشکلات زیادی داشته، اما این ضعف در بازی مقابل سپاهان کمتر مشاهده شد. این نکته نشان دهنده تلاش فرهاد مجیدی و همکارانش برای حل این نقطه ضعف است. ارزش کار استقلالی‌ها زمانی نمایان می‌شود که در این دیدار ۱۰ نفره به پیروزی رسیدند. فرهاد مجیدی هم نسبت به بازی با فولاد خوزستان با تجربه‌تر شده است.

 

اگر مجیدی در جام حذفی قهرمان شود، سال آینده هم سرمربی استقلال خواهد بود

لطیفی در خصوص بازی بعدی استقلال و سپاهان که در جام حذفی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: قطعا بازی ۲ تیم در جام حذفی حساسیت بیشتری خواهد داشت، زیرا باشگاه‌ها برای کسب قهرمانی با یکدیگر رقابت دارند. فرهاد مجیدی اگر جام حذفی را با استقلال فتح کند، سال بعد هم به طور حتم سرمربی خواهد بود. او در صورت شکست برابر سپاهان دوباره تحت فشار قرار می‌گیرد.

کی روش در بازی رفت استقلال و سپاهان اسپک زد، اما داور پنالتی نگرفت

او افزود: سپاهانی‌ها اعتقاد داشتند که داور در صحنه پنالتی اشتباه کرده است، اما چیزی که عوض دارد گله ندارد. در بازی رفت  کی روش استنلی بازیکن سپاهان اسپک زد در حالی که داور پنالتی نگرفت. به نوعی می‌توان گفت که عدالت بر قرار شده است. امیر قلعه نویی هم با توجه به نتایج ضعیف احتمال دارد، آخرین فصل حضور خود را در اصفهان پشت سر بگذارد. او معمولا در تیم‌هایی حضور داشته که باشگاه شرایط را برای قهرمانی فراهم می‌کند. سپاهان هم در یک دهه اخیر عناوین قهرمانی زیادی را کسب کرده است.  

قایدی از شرایط ایده آل خود فاصله گرفته است

لطیفی درباره شرایط مهدی قایدی در چند بازی اخیر، گفت: تمام بازیکنان روز خوب و بد دارند. مهدی قایدی بازیکن تعیین کننده‌ای در ترکیب استقلال به حساب می‌آید، اما در چند دیدار اخیر از شرایط ایده آلی که داشت فاصله گرفته است. باید کادر فنی به او کمک کنند تا به روز‌های اوج خود برگردد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار