به گزارش تابناک سمنان، رئیس سازمان صمت استان در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اعلام این خبر گفت: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ ، ۹۱۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۳۳۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 04 August 2020

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در دویست و چهل و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در محل استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ ، ۹۱۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۳۳۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.

1600 میلیارد تومان برای 607 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی

وی تصریح کرد: بمنظور تامین مالی بنگاه های تولیدی استان و تامین سرمایه در گردش این واحدها ، بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به ۶۰۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

علی تشنه دل اظهار داشت: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۳۸۷ واحد به ارزش حدود ۱۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۲۲۰ واحد به ارزش ۳۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می باشد.

27درصد واحد های تولیدی مشکل دار در انتظار عمل مصوبات کارگروه 

تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه حدود ۱۰۹۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۳۵۱ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

تخصیص حدود 10 هزر میلیار تومان به واحد تولیدی کشاورزی

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، ۸۷ واحد تولیدی کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش حدود ۱۰۲میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی و مالیات شش واحد تولیدی استان بررسی شد.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار