پارادوکس رسانه ای استاندار:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان با تأکید بر لزوم همراهی اصحاب رسانه با دولت در شرایط سخت اقتصادی گفت: رسانه‌ها از مطالبه گری هرگز عقب‌نشینی نکنند
کد خبر: ۸۸۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 05 August 2020

 

علیرضا آشناگر صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار به میزبانی استانداری با تأکید بر لزوم حفظ امنیت شغلی و حمایت از اصحاب رسانه توسط دولت و مدیران استان اظهار داشت: در شرایط اقتصادی فعلی و هجمه‌های متعدد دشمن علیه ایران لازم است اصحاب رسانه همراه دولت باشند و نقد منصفانه از عملکرد دولت داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه تأمین و حفظ معیشت خبرنگاران به‌عنوان یک دغدغه پیگیری می‌شود، افزود: تقویت بخش اقتصاد رسانه در دستور کار اصحاب رسانه و مطبوعات قرار گیرد و خانه مطبوعات راهکارهای عملیاتی برای کمک به بنیه اقتصادی رسانه‌ها را شناسایی کند.

علی رضا آشناگر تصریح کرد: نقد منصفانه باید در کنار تبیین عملکردهای مثبت دولت انجام شود و از تخریب و تحقیر مدیران پرهیز شود و این در حالی است که مدیران باید پاسخگو باشند و پاسخ نقد را با شکایت ندهند.

آشناگر با اشاره به اینکه ادارات استان برای کمک به اقتصاد رسانه باید نشریات استان را آبونمان شوند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان قصد دارند مردم را نسبت به اقدامات دولت منحرف کنند، اطلاع‌رسانی درست و ارتقای دانش رسانه‌ای مردم از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی برنامه‌های دشمنان ناکارآمد جلوه دادن دولت است، بیان کرد: اگر مردم را مطالبه گر نباشند دشمن می‌تواند افکار مردم را جهت‌دهی کنند و این مطالبه گری باید توسط اصحاب رسانه دنبال شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه مدیران نیز باید نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشند، ابراز کرد: رسانه‌ها از مطالبه گری هرگز عقب‌نشینی نکنند و در کنار آن قلم تلطیف داشته باشند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار