با حضور وزیر راه و شهرسازی در اصفهان
مرحله سوم طرح بزرگ و ملی دو بانده کردن جاده طریق الرضا (مسیر بین اصفهان و خراسان رضوی) با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ 06 August 2020

این مرحله از طرح ملی جاده طریق الرضا (محور نایین- انارک) به طول 42 کیلومتر  با ۵۲۰ میلیارد ریال هزینه از امروز زیر بار ترافیک رفت.

مرحله سوم باند دوم محور نایین – انارک با ۵۵۰ هزار مترمکعب خاک ریزی، ۲۰ هزار مترمربع خاکبرداری، ۱۷ هزار تن آسفالت، یک دستگاه پل راه‌آهن با دهانه ۲۶ متر تکمیل شده است.

مرحله اول و دوم طرح بزرگ و ملی دوبانده کردن جاده طریق الرضا که از نایین شروع می شود و تا یک کیلومتری ایستگاه راه آهن ادامه دارد در مجموع به طول ۳۸ کیلومتر و با هزینه ۱۱۰ میلیارد ریال اجرا شده است.


از زمان بهره‌برداری جاده خور- طبس موسوم به طریق الرضا (ع) ترافیک جاده‌ای، حمل‌و‌نقل بار و مسافر محور نایین- خور به سمت استان‌های خراسان‌رضوی و جنوبی، افزایش یافته و از طرفی دیگر وجود معادن سنگ متعدد در این محور اهمیت آن را دو چندان کرده است.
 
همچنین در سفر امروز  وزیر راه و شهر سازی به استان اصفهان عملیات اجرایی ساخت ۲۴۴ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی در تودشک آغاز شد.
 
در این طرح ۱۲۱ پلاک واگذار و هر پلاک به 2 نفر به صورت جداگانه واگذار و بازپرداخت اقساط تسهیلات آن در پنج سال پس از دریافت پروانه ساخت و آغاز عملیات اجرایی توسط متقاضی با دو سال تنفس ، شروع می‌شود.
شهر تودشک با چهار هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت در شرق بخش کوهپایه شهرستان اصفهان و در ۹۶ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار