کد خبر: ۸۸۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 07 August 2020

 

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : در رقابت های ممای کونگ فو توآ  قهرمانی کشور که اجرای فرم کونگ فو به شمار می رود و مجازی برگزار شد گیلان موفق به کسب یک مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی شد.

مجید مهروانی افزود: در جریان این رقابت ها در فرم سه (سوتو) و در رده سنی جوانان امیرمحمد رمضانی پس از کونگ فو کاری از استان فارس روی سکوی دوم قرار گرفت و موفق به کسب مدال نقره این دوره از رقابت های مجازی شد.

وی ادامه داد: این کونگ فوکار  گیلانی پیش از این نیز در مسابقات ممای فرم یک کشور نیز شرکت و مدال طلا و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داده بود و در مسابقات فرم سه نیز با درخشش خود توانست مدال نقره را برگردن بیاویزد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: رقابت های ممای(اجرای فرم) کونگ فو قهرمانی کشور به صورت مجازی برگزار شد که ورزشکاران فیلم های اجرای فرم خود را به فدراسیون ارسال و پس از ارزشیابی توسط داوران، نفرات برتر هر رده سنی معرفی شد.

مهروانی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات رزمی، برگزاری این رقابت ها به صورت مجازی باعث می شود تا ورزشکاران شرایط بدنی و آمادگی خود را حفظ کنند و گیلان نیز در این مسابقات قدرتمند ظاهر شد و توسط رمضانی موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار