امیر هوشنگ فلاح تنها متخصص بیهوشی بیمارستان شهدای محمودآباد به علت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ به جمع شهدای سلامت پیوست.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ 08 August 2020

امیر هوشنگ فلاح نخستین شهید مدافع سلامت بیمارستان شهدای محمودآباد است، این شهید مدافع سلامت که ۵۵ سال داشت ، پس از پنج سال خدمت رسانی در تنها بیمارستان دولتی محمودآباد ، بر اثر بیماری کووید-۱۹ به جمع دیگر شهدای مدافعان جبهه سلامت این استان پیوست.

این شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران به عنوان یکی از ۲ دانشگاه علوم پزشکی استان، پس از حدود یک هفته بستری در بیمارستان محل کارش ، دوشنبه گذشته به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شد و جمعه شب بر اثر عارضه شدید ریوی ناشی از بیماری کرونا درگذشت.

بیمارستان شهدای محمودآباد ۲۹ فروردین ماه امسال با ترخیص آخرین بیمار کرونایی به فعالیت عادی بازگشته بود ولی در اواسط تیر ماه به دلیل افزایش بیماران کرونا در سطح شهرستان، به عنوان تنها بیمارستان این شهرستان دوباره پذیرش این دسته از بیماران را شروع کرد.

ویروس کرونا در استان مازندران سی‌ام بهمن ماه سال جاری با شناسایی ۲ بیمار در بابل شروع شد و براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۲ نفر از کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان خود در راه خدمت به بیماران کرونایی از دست دادند و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوستند.

براساس آمار هم اکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تحت درمان قرار دارند.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار