مدیرکل انتقال خون استان سمنان خبر داد؛
سمنان- مدیرکل انتقال خون سمنان از ادامه اجرای اجرای پویش «شکرانه سلامت» و اهدای پلاسما در استان خبر داد و گفت:چهار دستگاه فرزیس پلاسما در شاهرود و سمنان اماده دریافت پلاسما از مردم است.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 09 August 2020

تداوم اجرای پویش «شکرانه سلامت» و اهدای پلاسما در استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان: وحید بغدادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی انتقال خون سمنان، با اشاره به تداوم طرح شکرانه سلامت ویژه اهدای پلاسما توسط کسانی که کرونا داشتند و بهبود یافتند، بیان کرد: این افراد با مراجعه به مراکز پلاسما در انتقال خون شاهرود و سمنان می‌توانند پلاسمای خونشان را اهدا کنند.

وی با بیان اینکه اهدای پلاسما در درمان بیماران دیگر تأثیر دارد، افزود: چهار دستگاه پلاسما فرزیس در سمنان و شاهرود آماده دریافت پلاسما از بهبود یافتگان است.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان خواستار اطلاع رسانی رسانه‌ها در طرح اهدای پلاسما در سطح استان شد و گفت: پیوستن به پویش «شکرانه سلامت» از طریق اهدای پلاسما در درمان بیماران کرونایی می‌تواند مؤثر باشد.

بغدادی با بیان اینکه پلاسما درمانی از دهم اردیبهشت ۹۹ آغاز و همچنان ادامه دارد، گفت: تا کنون ۲۰۲ واحد پلاسما از ۲۲۷ مراجعه کننده بهبود یافته از کرونا در سطح استان سمنان دریافت شده است همچنین باید گفت دریافت و ذخیره پلاسما در قالب طرح شکرانه سلامت با رعایت تمام اصول بهداشتی و ایمنی انجام می‌شود و نگرانی برای هم استانی‌ها وجود ندارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار