کد خبر: ۸۸۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 10 August 2020

به گزارش تابناک سمنان: هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امشب (دوشنبه) در حالی با برگزاری ۵ دیدار به پایان می‌رسد که در چارچوب بازی‌های همین هفته، پنجشبه گذشته استقلال برابر شهر خودرو به تساوی ۲ بر ۲ رسیده بود و سپاهان ۱ بر صفر مغلوب نساجی مازندران شده بود. پرسپولیس نیز جمعه گذشته یک بر صفر برابر ذوب آهن شکست خورد.

ماشین سازی- پارس جنوبی جم/ دوشنبه ساعت ۴۵ : ۱۹

تیم فوتبال ماشین سازی هفته گذشته با نتیجه یک برصفر برابر تیم سایپا شکست خورد و با ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

سبزپوشان تبریزی قصد دارند با پیروزی برابر تیم پارس جنوبی جم جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند تا از منطقه خطر سقوط به لیگ دسته یک خارج شوند.

در آن طرف، تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته در دربی جنوب برابر تیم شاهین بوشهر شکست خورد و با ۲۵ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

جنگ نایب قهرمانی به مشهد رسید/ جام قهرمانی بالای سر سرخ‌ها می‌رود

تیم پارس جنوبی جم برای ماندن در لیگ برتر نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارد.

سید محمد خرم الحسینی بازیکن ماشین سازی به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.

رضا عادل به همراه علی اکبر عظیم پور، عسگر محمدی و کمیل غلامی قضاوت این بازی را برعهده دارند و حاتم بک پور ناظر این بازی است.

فولاد خوزستان- سایپا/ دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فولاد خوزستان بعد از برگزاری بازی معوقه خود روز دوشنبه به مصاف تیم سایپا می‌رود.

شاگردان نکونام قصد دارند برابر نارنجی پوشان سایپا به برتری دست یابند تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان کسب سهمیه آسیایی باشند.

در آن طرف، تیم سایپا هفته گذشته با یک گل از سد تیم ماشین سازی عبور کرد و با ۲۷ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

جنگ نایب قهرمانی به مشهد رسید/ جام قهرمانی بالای سر سرخ‌ها می‌رود

نارنجی پوشان در میانه جدول رده بندی حضور دارند و دغدغه‌ای برای سقوط به لیگ دسته یک ندارند به همین علت با خیال راحت به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌روند.

 

سید ابوالفضل جلائی بازیکن سایپا در این بازی محروم است.

سید رضا مهدوی به همراه آرمان اسعدی، حمید سبحانی و میثم حیدری تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند و یدالله جهانبازی هم ناظر این بازی است.

شاهین شهرداری بوشهر- تراکتور / دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم شاهین بوشهر هفته گذشته برابر تیم پارس جنوبی جم پیروز شد، اما همچنان این تیم جنوبی با ۲۱ امتیاز در قعر جدول حضور دارد.

تیم شاهین بوشهریکی از فانوس به دستان است و باید امتیازات کامل بازی‌های باقی مانده را بگیرد تا در صورت نتیجه نگرفتن تیم‌های پایین جدول شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر افزایش بدهد.

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور با تساوی بدون گل  برابر تیم پیکان با ۴۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و شانس این تیم تبریزی برای کسب سهمیه آسیایی کاهش یافت.

جنگ نایب قهرمانی به مشهد رسید/ جام قهرمانی بالای سر سرخ‌ها می‌رود

شاگردان الهامی قصد دارند با پیروزی برابر تیم ته جدولی شاهین بوشهر همچنان در کورس رقابت با مدعیان کسب سهمیه آسیایی بمانند.

مهدی سید علی به همراه محمد عطایی، امیر محمد داود زاده و پیمان فرخی مهر قضاوت این بازی را برعهده دارند و رسول فروغی هم ناظر این بازی است.

پیکان- صنعت نفت آبادان/ دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته توانست با تساوی برابر تراکتور  یک امتیاز باارزش در تبریز بدست آورد، اما این تیم همچنان با ۲۴ امتیاز در جایگاه پانزدهم باقی ماند.

خودروسازان می‌توانند  با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان رتبه خود را در جدول رده بندی افزایش بدهند به شرطی که رقیبان آن‌ها امتیاز نگیرند.

در آن طرف، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته  با تساوی برابر تیم شهر خودرو متوقف شد و با ۳۸ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

جنگ نایب قهرمانی به مشهد رسید/ جام قهرمانی بالای سر سرخ‌ها می‌رود

تیم صنعت نفت آبادان شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد به همین علت این تیم آبادانی تلاش می‌کند  تا ۳ امتیاز این بازی را کسب کند و همچنان در کورس رقابت با حریفان خود  باقی بماند.

محمدرضا اکبریان، تورج عیوض محمدی، حمیدرضا کنعانی و احمد مرشدی تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند و اسماعیل صفیری هم ناظر این بازی است.

نفت مسجد سلیمان- گل گهر سیرجان/ دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن به تساوی یک بر یک دست یافت و با ۳۴ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این تیم جنوبی در میانه جدول قرار دارد و دغدغه‌ای برای سقوط به لیگ دسته یک ندارد و با خیالی راحت بازی‌های باقی مانده را انجام می‌دهد.

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته برابر فولاد به تساوی بدون گل دست یافت و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

جنگ نایب قهرمانی به مشهد رسید/ جام قهرمانی بالای سر سرخ‌ها می‌رود

تیم  گل گهر یکی از تیم‌های فانوس به دست است که به امتیازات کامل بازی‌های باقی مانده نیاز مبرم دارد تا شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر افزایش بدهد.

علی بای به همراه علیرضا ایلدروم، سعید زیبا و محمدرضا تارخ قضاوت این بازی را برعهده دارند و حیدر شکور هم ناظر این بازی است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار